Zpětné odkazy určitě znáte, pokud se aspoň někdy vyskytujete na síti zvané internet. A pokud se domníváte, že neznáte, pak jedině proto, že nevíte konkrétně, oč jde. Na takové odkazy totiž můžeme narazit pomalu na každém kroku, který na internetu učiníme. Otevřeme si dejme tomu nějaký web a určitě při jeho prohlížení najdeme něco, co nás vybízí, abychom na to kliknuli a díky tomu se ocitli na nějakém webu jiném. A právě to je zpětný odkaz.
Odkazy jsou užitečné pro lidi, kteří na internetu něco hledají. Tito nemusí pracně hledat různé weby, jenom aby z jiných zjistili to, co na tom právě prohlíženém postrádají. Stačí přece jenom kliknout a jiný přinejmenším zdánlivě zajímavý web je tu rázem otevřen.
A neméně významnou roli sehrávají takové zpětné odkazy pro majitele a provozovatele webů, pro ty, kdo tu něco nabízejí a potřebují k realizaci svých záměrů publikum, tedy dostatečně hojnou návštěvnost.
Takový dejme tomu podnikatel si vytvoří svůj web, na kterém publikuje své nabídky, a pak ve snaze nalézt dostatek zákazníků rozmísťuje odkazy, jež mu sem přivedou další hosty, na weby jiné.
Ovšem ono to není zase až tak jednoduché, jak by se mohlo na první pohled zdát. Jiní majitelé webů totiž ne vždy dají k umístění cizího odkazu na svůj web souhlas, a pokud už souhlasí, pak vesměs jen za finanční nebo jinou protislužbu.
A ani tím nejsou potenciální komplikace stran zpětných odkazů vyčerpány. Je totiž třeba zabývat se i otázkou, nakolik který odkaz kde zabere. Protože není každé umístění stejně vhodné.
Nejlépe si vede ten, kdo dostane své odkazy na kvalitní pravidelně aktualizované a důvěryhodné webové stránky, jež jsou navíc obdobného zaměření. Navrch pak daleko více než ostatní varianty zabodují odkazy vnořené do unikátního obsahu, odkazy umístěné na dané stránce co nejvýše a obsahující relevantní anchor text. Stejně tak mají největší váhu při optimalizaci pro internetové vyhledávače i odkazy uveřejněné na unikátních doménách, odkazy externí. Těmi se zaboduje mnohem víc než nějakými odkazy rovnajícími se spamu.
A že je to docela věda? Ano, je. Ale máme u nás přece i profesionály v oblasti SEO, kteří vám s tím rádi pomohou.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.