Pokud jde o copywriting, je tento obvykle charakterizován jako tvorba marketingových textů sloužících ke zvýšení prodeje kdejakých výrobků či služeb na internetu. Ovšem nemusí se týkat jenom internetu, může jít o psaní na zakázku pro kohokoliv jiného. A může jít jak o články pro různá média, tak i o reklamní texty, propagační e-maily, posty na sociální sítě atd. Ovšem ať už jde o články určené pro jakýkoliv účel, musí jít o výtvory kvalitní, splňující své poslání. A proto nejde jen o vytváření nějakého toho textu, za copywritingem se toho skrývá daleko víc. A co především?
Než se autor zvaný copywriter do tvorby takového textu pustí, přicházejí ke slovu v první řadě rešerše dané problematiky. Copywriter nepíše o něčem, čemu nerozumí, protože tak by rozhodně dokonalý text nevzniknul. Je třeba mít nezbytné informace a je také potřeba pochopit, k jakému účelu má vytvořený text sloužit. Je tedy třeba rovněž znát jak toho, komu bude text sloužit, tak i ty, jimž je určen, jež má zaujmout a ovlivnit.
Pak je ale potřeba vzít v potaz i to, kde má být onen text využit. Pokud má být totiž tento vytvořen pro internet, je třeba tu rovněž akceptovat požadavky optimalizace pro internetové vyhledávače. Tedy je třeba vhodně použít žádoucí klíčová slova, podle nichž hodnotí takové texty internetové vyhledávače. Což není na internetu nezbytně nutné pouze u e-mailingu či postů na sociální sítě.
Vytvořené texty musí být dokonalé v otázkách terminologie a odbornosti, musí obsahovat vhodný počet klíčových slov a být zajímavé a problémy čtenářů řešící. A to znamená, že toho musí copywriter hodně umět. Musí nejen psát bez chyb, ale musí znát i zákazníky, jimž je text určen, musí být schopen vysvětlit srozumitelně podstatu zadané problematiky čtivou formou, správně text strukturovat a zvládat jak práci s klíčovými slovy, tak i s nadpisy a meta description. Musí chápat problematiku SEO, cizí mu nesmí být ani UX, ani grafika, ani různé redakční systémy.
Takže jistě uznáte, že to není zrovna med. A že tu nikdo nedostává peníze jen za to, že rychle něco naťuká na počítači.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.