Co přinese digitální marketing?

5/5 - (6 votes)

Co se digitálního marketingu v průběhu letošního roku týká, máme se prý jako obvykle připravit na změny, jež jsou jako tradičně nevyhnutelné. A protože se mohou dotknout každého z nás, zmiňme si aspoň ty nejpodstatnější.

PPC reklamy mají efektivněji cílit na uživatele internetu. Má docházet ke stále nejpřesnějšímu a co nejefektivnějšímu cílení reklamy na uživatele, včetně unikátních sdělení pro konkrétní uživatele, od nichž lze očekávat největší efekt. Stále více bude také docházet k přizpůsobování reklamy konkrétním uživatelům. Na síti bude docházet víc a víc k identifikaci uživatele a personalizaci obsahu, nejlépe napříč všemi možnými kanály, platformami a elektronickými zařízeními. Nad tvorbou reklam tak bude nutno přemýšlet už od počátku strategicky a v kontextu, samotné nastavení reklam bezprostředně v systémech potom bude druhotné. Stále důležitější bude i vytváření pozitivní image značek, na úkor brandingu, v němž šlo a doposud často jde hlavně o to, aby lidé dotyčnou značku znali. Inzerenti budou více tlačit na to, aby se jejich značka stala nejen známou, ale známou v tom nejlepším smyslu slova. A reklama se jim v tomto ohledu bude muset přizpůsobovat.

Co se týká optimalizace pro internetové vyhledávače, bude i letos sehrávat významnou úlohu vizuální i textová kvalita a důvěryhodnost. Podstatné bude, aby se na webech objevovaly výhradně kvalitní a přínosné texty a také kvalitní obrázky i videa, jež sehrávají i ve stále dokonalejších vyhledávačích svoji roli. Významnou roli pak bude mít i důvěryhodnost odkazů vedoucích na jiné weby nebo odkazů dotyčné prezentace umístěných u konkurence.

V otázkách e-mailingu poroste význam toho, jak se budou e-maily načítat na mobilech. Roste totiž počet uživatelů sledujících své e-maily právě zde, a kvalita tu bude hrát nemalou roli. I zde pak poroste význam správného zacílení obsahu reklam na konkrétní uživatele. To povede víc a víc k one-to-one komunikaci, k automatizaci a přizpůsobování rozesílaného obsahu potřebám uživatelů. Technologie se budou postupně přizpůsobovat i handicapovaným uživatelům a po obsahové stránce bude trend směřovat od kvantity ke kvalitě a k jednotné komunikaci napříč kanály, jako jsou web, sociální sítě, e-maily, inzerce a podobně.

A bude se také víc a víc sledovat každý uživatel. Aby se mu posléze naservírovalo přesně to, o co by mohl mít zájem.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
5/5 - (6 votes)
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol