Kdyby majitel nějakého webu viděl, jak vypadá návštěvnost na internetu, možná by se třeba i zlostí ukousal. To když by viděl, jak lidé zavítávají třeba i na všechny cizí weby v okolí toho jeho, jenom právě jeho nabídku nechávají nepovšimnutou. Bylo by to k zlosti, a to zcela pochopitelně, protože na takové návštěvnosti závisí vlastně vše, co se takového webu a jeho fungování týká. Tam, kde nejsou návštěvníci, není ani možnost něco propagovat, tam se nedají uzavírat obchody a vydělávat, prostě nic. Web, který zůstává stranou jakéhokoliv zájmu, je odsouzen k nezdaru.
Kéž by se tak ve výše zmíněném případě majitelé ostatních webů slitovali nad naším nebožákem a řekli svým hostům, ať nakouknou i k němu! Kéž by někteří z těch, kdo navštěvují jiné nabídky, nějakou shodou okolností zavítali i sem!
A ono to vlastně není žádnou utopií. Toho se dá skutečně dosáhnout. Jenže majitelé jiných webů pochopitelně nezačnou posílat osobně své hosty jinam, zejména když u nějakého nenavštěvovaného cizího webu ani nevědí, kam a proč.
S majiteli takových dost hojně navštěvovaných webů se totiž v některých případech dá dohodnout. Tito mohou být svolní k umístění zpětného odkazu, směřujícího na jiný web, na webu vlastním. Obvykle se tak činí pochopitelně za určitých oboustranně výhodných podmínek, ale dá se toho dosáhnout.
Člověk se může dohodnout s někým jiným na tom, že si na jeho web umístí svůj vlastní odkaz, s tím, že mu za to dejme tomu zaplatí. Ale nemusí tu jít jenom o peníze, možná je pochopitelně i vzájemná výměna takových odkazů i jiná dohoda. To podle okolností.
A pokud je takový odkaz umístěn na dostatečně navštěvovaný web, někoho jistě zláká k tomu, aby se nechal přesměrovat. A když je někdo takto přesměrován na web obsahově blízký tomu, ze kterého přichází, a když je tu dost zajímavá nabídka, může to přinést efekt. A to nejen efekt bezprostřední. Protože taková tvorba zpětných odkazů, cizím slovem linkbuilding, ovlivňuje i optimalizaci pro internetové vyhledávače. A ta pak rovněž nabízí v otázce návštěvnosti cenné služby.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.