Představte si situaci z reálného života. Člověk stojí uprostřed velkého a jemu naprosto neznámého města, ve kterém se nevyzná, a dříve či později pocítí nějakou potřebu, kterou by měl uspokojit. A nemusí jít ani zdaleka jenom o potřebu takzvaně malou či velkou, může jít prakticky o cokoliv, co je mu zapotřebí a co právě nemá.
Takový člověk to musí v onom neznámém městě sehnat a najít, aby se cítil uspokojen. A tak začne bloudit po neznámých ulicích a rozhlížet se po nápisech nad obchody, informačních cedulích, billboardech a podobných informačních zdrojích. A nakonec to, co hledá, snad najde. Někdy snáze, někdy komplikovaně, někdy i čirou náhodou. Ale najde to nejlepší, nebo se jeho potřeba uspokojí v první provozovně, která se mu připlete do cesty, jenom jakž takž? Nenašlo by se pro něj někde něco lepšího? Kdo ví?
Jedno je pro někoho takového prakticky jisté. Chce-li se dotyčný dostat tam, kam se dostat potřebuje, přicházejí vhod jakékoliv ukazatele směru nebo kdokoliv, kdo mu poradí tu správnou cestu. To dotyčnému někdy usnadní hledání a uspokojování jeho potřeb a někdy ho to i vysloveně uchrání před nezdarem.
A na internetu to funguje obdobně. I to je taková ‚megapole‘, kde se někdo jen tak lehce nezorientuje a nenachází lehce cestu k tomu, co hledá. A aby se tu dotyčný nakonec dobral svého cíle, potřebuje zpětné odkazy, které mu ukážou cestu k tomu, co je hledáno. A ten, kdo chce být takovým uživatelem internetu objeven, tedy musí sázet na linkbuilding. Který mu zajistí vytváření ideálních zpětných odkazů umístěných na relevantních místech, tam, odkud lze nejspíše zajímající se uživatele přivést.
Což je jenom jedna z funkcí podobných zpětných odkazů. Ty totiž nejen přivádějí uživatele z jiných webů, ale v případě ideálního umístění také zvyšují důvěryhodnost webu, na který směřují, a prospívají tak při optimalizaci pro internetové vyhledávače. A v případě odkazů nekvalitních mohou představovat pro změnu riziko penalizace.
A tak je záhodno svěřit se do rukou odborníků na linkbuilding. Aby provozovatele webu v oné megapoli jménem internet uživatelé našli.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.