Když někdo chce, aby si jeho webu všiml na internetu dostatek žádoucích uživatelů, nesmí podcenit význam internetových vyhledávačů. A to ať už jde o Google, Yahoo, Bing, Yandex, Baidu, Seznam, YouTube, Facebook, Amazon nebo některý z jiných, méně významných nástrojů tohoto druhu. Musí učinit vše pro to, aby se jeho web takovým žádoucím vyhledávačům ‚zalíbil‘, protože bez toho by se odkaz na něj v těchto vyhledávačích neobjevoval na optimálních pozicích a nebyl by tak zřejmě objeven těmi, jimž je určen. A proto je tak významnou optimalizace pro internetové vyhledávače, jež weby dokáže zdokonalit tak, jak to vyhledávače vyžadují.
Při takové optimalizaci je nutno zaměřit se na on-page a off-page faktory, tedy jak na to, co se nachází přímo na dotyčném webu, tak i na to, co je mimo něj, ale co ho rovněž ovlivňuje. A je potřeba se zaměřovat i na technickou, i na lokální optimalizaci stejně jako na uživatelské signály.
Co se týká on-page záležitostí, je zásadní hlavně správná volba klíčových slov a jejich umístění v textu, a dále správné využití nadpisů, relevance a komplexnost tématu a grafický obsah webu.
Mezi off-page faktory si pak můžeme zařadit dejme tomu externí zpětné odkazy i interní odkazy, záležitosti PR a sílu brandu.
K technickým záležitostem, jež jsou významné, náleží třeba SSL certifikát, rychlost načítání stránek, architektura a přístupnost webu, strukturování dat a optimalizace průchodu crawlera webem, mezi uživatelské signály patří dejme tomu doba strávená uživateli na jednotlivých stránkách a lokální SEO se neobejde bez udržovaného Google My Business profilu, uživatelských recenzí nebo citací a zmínek brandu ve spojení s adresou.
Celkově se mluví o více než dvou stovkách faktorů, které mohou ovlivňovat pozici jednotlivých webů v internetových vyhledávačích a jež se v průběhu doby aktualizují a také přibývají, ač to provozovatelé vyhledávačů často oficiálně nepřiznají. A chce-li mít někdo úspěšný web, měl by zvládnout úpravy aspoň toho nejdůležitějšího, co rozhodování vyhledávačů ovlivňuje. Protože bez toho se vzestup konat nebude.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.