S internetovým vyhledávači je to v podstatě jako s lidmi. Když někde něco najdou, posoudí to podle toho, co jim připadá důležité, dají tomu určité ocenění a preferují to nebo zavrhují. A podle toho, jaký názor si vyhledávače udělají na jednotlivé jimi objevené weby, pak tyto nabízejí internetové veřejnosti, čímž ovlivňují to, co je pro weby důležité, tedy jejich návštěvnost.
Podle čeho se rozhodujeme my lidé, to víme. Ale podle čeho posuzují vyhledávače weby? Kromě jiného i podle toho, co se na těch webech bezprostředně nachází, podle jejich on-page faktorů.
K takovým on-page faktorům patří samozřejmě v první řadě klíčová slova. Podle nich hledá veřejnost na internetu to žádoucí, a kdyby tyto pojmy nekorespondovaly s tím, co se hledá, nezkřížili by si hledající lidé a web cestu a nabídka by tak nebyla nalezena a využita. Je tedy třeba analyzovat taková klíčová slova a zvolit ta hledaná. A pokud možno i taková, u nichž není příliš silná konkurence, proti níž by se nedalo prorazit a uspět. A samozřejmě taková, která odpovídají obsahu webu, to aby lidé nenalézali web, který vlastně vůbec nehledají. A taková klíčová slova pak musí být na webu i ideálně umístěna v jeho obsahu, tedy textu, měla by v něm působit hlavně přirozeným dojmem. Klíčová slova je tedy záhodno mít i v nadpisech, i v perexech, i v článcích.
Ovšem klíčová slova nejsou jediným on-page faktorem. Zrovna tak sem patří i celé texty, u nichž je žádoucí rovněž celá řada kvalit, začínajících třeba už i u jejich titulků a popisků. O tom, jak vypadá kvalitní text, se asi moc rozepisovat netřeba, k tomu stačí víceméně zdravý selský rozum. Ale u toho dalšího to třeba tak jasné není.
A tak je záhodno vědět třeba to, že titulky musí být unikátní, výstižné, nejlépe i klíčové slovo obsahující, v délce do sedmdesáti znaků. A co se týká popisků, měly by tyto v první řadě zaujmout potenciální čtenáře a motivovat je k dalšímu čtení. A v ideálním případě mají tyto do 160 znaků.
Ani to není pochopitelně ještě vše, co se podepisuje na úspěšnosti webů, ale i to je důležité. A proto by se na to nemělo zapomínat.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.