Co znamená výraz PR neboli „Placené redakční články“

Ohodnoťte post

Placený redakční článek je označován zkratkou PR. Někteří lidé si jej zaměňují s anglickým výrazem PR „Public relations“, který je naopak definován jako vztah nějakého subjektu s veřejností. Paradoxně je však placený redakční článek důležitý pro daný subjekt právě pro vztah s veřejností, ale nikoli skrze typické mediální zdroje, jako je rozhlas, televize a tisk, nýbrž skrze internetové vyhledávače.

PR článek je součástí strategie SEO (Search Engine Optimization), která má na starosti komunikaci mezi webovým portálem a vyhledávačem. Jestliže je SEO správně optimalizováno, vyhledávač zařazuje na základě relevantních klíčových slov daný zdroj do popředí, a čím více jste v popředí, tím větší je šance na úspěch při styku s veřejností. Jinými slovy, díky SEO lidé objeví váš e-shop nebo jiné webové stránky, a mohou mu dát přednost před zdroji, které nemají SEO dobře podchycené a zůstávají tudíž někde zastrčené v pozadí.

Placený redakční článek může obsahovat odkaz na dotyčný web, který má svůj význam jak pro vyhledávače, tak i pro samotné čtenáře. Důležité je, aby článek byl napsán poutavou formou, aby zaujal pozornost, ale zároveň aby nikomu nevnucoval zboží nebo služby tak, jak se o to snaží typické reklamní spoty. Jestliže má PR článek potřebné parametry, stává se mocnou zbraní pro svého zadavatele, ať už je to e-shop s outdoorovým oblečením, anebo pneumatikami pro osobní automobily.

Platí zde pak přímá úměra – čím větší počet placených redakčních článků a čím vyšší je jejich kvalita, tím vyšší je SEO potenciál pro dotčený web. Stává se pak, že díky PR článkům se tento zdroj objevuje ve vyhledávačích permanentně na předních pozicích, přitom vůbec nezáleží na tom, zda jde o malý obchod nebo obchodního giganta. Díky tomu i relativně malí obchodníci mohou získat větší počet zákazníků než jejich silní konkurenti.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol