Žádný z webů nemá na internetu zaručené dostatečně skvělé výsledky, a tudíž i příjmy. Vše tu záleží jenom na tom, kolik lidí ho najde a využije a kolik tu tito návštěvníci zaplatí. A každému lehce dojde, že když je návštěvníků a zákazníků málo, nestojí ani výdělky za nic. A proti tomu se musí stůj co stůj něco podniknout.
Tím, co se dá podniknout spolu s optimalizací pro internetové vyhledávače, aby se s odkazem na nějaký web obsadila čelní místa ve vyhledávačích při zadání odpovídajících klíčových slov, je i PPC reklama.
Takovou reklamu si lze u vyhledávačů docela jednoduše zajistit, a její předností je skutečnost, že se v jejím případě platí dohodnutá částka pouze podle počtu prokliků. Takže taková PPC reklama visí třeba v čele nabídek internetového vyhledávače a čeká na to, až na ni ten, kdo o ni projeví zájem, klikne.
Což znamená v praxi skutečnost, že se tato reklama dá zaměřit právě na ty z uživatelů internetových vyhledávačů, u nichž je pravděpodobné, že se stanou zákazníky propagovaného webu. Neoslovují se tu tedy ti, kdo by o to nabízené stejně neměli zájem, a navíc zadavatel takové reklamy platí jenom za to, kolikrát je zájem skutečně projeven, a to za každé kliknutí smluvenou částku.
Výhodou PPC reklamy je pak ve srovnání se SEO nebo jinými typy reklam i to, že tato účinkuje prakticky okamžitě a také ji lze v určitém okamžiku i zrušit. A majitel podporovaného webu tu vždy přesně ví, kolik lidí na reklamu kliklo, kolik jich na daném webu následně i utratilo nějaké peníze, a tak se dá efekt takové reklamy vyhodnocovat a vylepšovat. Třeba v tom, na jaká klíčová slova se podobná reklama zobrazí, ve kterých obdobích nebo dnech, dá se tu nastavit i limit, který je zadavatel reklamy za určitý časový úsek ochoten utratit…
A taková reklama nemusí vlastně běžet jenom ve vyhledávačích, tu lze najít a používat i na některých sociálních sítích, YouTube nebo zbožových srovnávačích. Což dává mimořádnou naději na úspěchy.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.