I když by mohl copywriting jakožto tvorba obsahových, reklamních či marketingových textů vypadat na první pohled jako snadný způsob obživy, věřte mi, že tomu tak není. A to ani v případě lidí, kteří se nepotýkají s pravopisnými jevy a dokážou poskládat smysluplný text bez větších komplikací. Copywriting totiž znamená i potřebu dalších schopností a vyžaduje i plnění jiných úkolů, než je pouhé psaní.
Kdo se chce copywritingem živit nebo si tímto aspoň přilepšovat, musí počítat s tím, že se bude muset nejen co nejdetailněji seznámit se zadáním textu, které může být skutečně různorodé, ale také bude muset porozumět dané problematice a psát tak jak na dostatečné odborné výši, tak i ve formě, jež bude žádoucně čtivá pro ty, jimž je takový text určen. Je tu tedy třeba vědět, co od copywritera v konkrétním případě požaduje zadavatel práce, stejně jako to, jaké jsou potřeby cílové skupiny, je třeba nastudovat vše, co se k zadané práci vztahuje. A že toho může být!
Napsáním textu pak copywriterova práce obvykle ještě nekončí. Následuje samozřejmě kontrola a schválení od zadavatele oné práce, případně další úpravy a pozdější zhodnocení toho, čeho se takovým textem dosáhlo, jak tento vyhověl zamýšlenému cíli.
A ani to ještě není u copywritingu vše. Ač si to veřejnost často ani neuvědomuje, není totiž copywriting jako copywriting. Copywritingu je hned několik druhů. Je tu copywriting webový, onlinový, offlinový, technický, je tu SEO copywriting, microcopywriting či ghostwriting. A každý má svá specifika. Jeden se zabývá psaním různorodých textů na weby, popisky počínaje a dlouhými texty konče, jiný píše různorodé texty na internet, další vytváří všechno možné pro mimointernetové využití, jiný se navrch přizpůsobuje potřebám optimalizace pro internetové vyhledávače, další přepracovává odborné texty do zlidštělé a čtenářsky atraktivnější podoby…
Prostě je tu úkolů habaděj. A jenom ten, kdo si s tím poradí, je pro copywriting přínosem.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.