Tato zkratka vyjadřuje cenu za proklik, anglicky Cost Per Click. Tohoto označení se využívá
v případě, kdy jde o reklamu typu PPC, tedy Pay Per Click a jde o maximální částku, kterou je
inzerent ochoten zaplatit, když na jeho reklamu klikne nějaký uživatel a tím se dostane do
cílového internetového obchodu. V určitých případech PPC reklamy je možné setkat se i
s označením Max. CPC. Je nutné podotknout, že v praxi je reálná cena za proklik mnohem
nižší než je ta maximální, mnohdy jde o až o polovinu maximální ceny.
V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.