Podobně jako v případě CPC, jde o maximální částku, kterou inzerent zaplatí za zobrazení
reklamy typu PPV neboli Pay Per View. CPM však konkrétně vyjadřuje Cost Per Mile,
v případě zkratky CPT je to Cost Per Thousand, tedy cena za tisíc zobrazení reklamy. Právě to
je značná odlišnost od CPC ceny, kdy se platí za proklik, nikoliv pouhé zobrazení. Příkladem
je možné uvést samotné částky, kdy hodnota 100 Kč CPM znamená, že inzerent zaplatí 1
haléř za jedno zobrazení reklamy.
V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.