Pokud dnes někdo hledá něco konkrétního na internetu, obvykle použije internetový vyhledávač, do kterého zadá zvolené téma. Všichni to tak děláme, protože je to jednoduchý způsob, jak najít to pravé, co bychom při šíři obsahu dnešního internetu hledali jenom těžko.
Neznalý člověk by si z toho mohl vyvodit ten závěr, že je třeba mít na svých internetových stránkách právě takové klíčové slovo, které vypadá jako nejčastěji hledané. Jenže tak už tomu dnes často není. Jak totiž vyplývá ze zjištění odborníků, nepoužívá v takovém případě sedmdesát procent z hledajících u nás fráze, na které optimalizuje většina webů, ale spíše používá dotazy mající nízkou hledanost, takzvaný long tail neboli dlouhý ocas.
A co to znamená pro praxi? Samozřejmě to, že je využití právě takového klíčového spojení, které nikdo z konkurentů nevyužívá, tou nejjednodušší metodou, jak se prosadit ve výsledcích vyhledávání internetových vyhledávačů, a to klidně i bez spousty zpětných odkazů. A navíc je v podobných případech daleko větší pravděpodobnost, že ten, kdo ‚long tail‘ coby specifické klíčové slovo hledá, také přesně o toto usiluje a to pod tímto klíčovým slovem nabízené i využije.
Stačí tak provést změnu na hlavním webu nebo třeba vytvořit pro skupinu klíčových slov novou úzce specializovanou mikrostránku s podstránkami, odkud teprve přejdou návštěvníci na hlavní web, a vyšší návštěvnost je lehce zajištěna.
Chce to tedy jenom vědět, jak nalézt taková vhodná klíčová slova. A ani to není žádné tajemství. V databázích Googlu nebo Seznamu lze snadno získat seznam slov, která by byla v ‚dlouhém ocasu‘ využitelná.
A když jsou tato nalezena?
A naděje na úspěch už je pak jistá. I když se nesvede žádný lítý souboj s konkurencí využívající také svá klíčová slova.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.