Dnes už jednoduchá řešení neexistují

Ohodnoťte post

Každému z majitelů a provozovatelů webů šlo vždy o to, aby se svojí nabídkou co nejvíce zabodoval, aby měl s touto úspěchy u internetové veřejnosti. A aby tu dosáhl žádoucí návštěvnosti, mohl pro to dělat ledacos. A protože byly dříve internetové vyhledávače takzvaně v plenkách, procházelo v tomto ohledu majitelům webů ledacos. Stačilo jenom nemít skrupule a použít ne zrovna férové praktiky a odkaz na web se rázem ocitl v čele relevantních nabídek představovaných v internetových vyhledávačích veřejnosti.

Dříve bylo prostě daleko jednodušší internetové vyhledávače ošálit. Bylo tu možné tapetování klíčovými slovy, byl tu možný skrytý text, nákup zpětných odkazů a podobné ne zrovna čisté praktiky, které umožňovaly, aby se stránky s určitým klíčovým slovem pomyslně vyhřívaly na výsluní. Bylo to nefér vůči těm, kdo skutečně nabízeli něco, čím si výsostné postavení mezi podobnými weby zasloužili, ale jak se říká, účel světí prostředky.

Ovšem doby se mění. A tak už by dnes nikdo s podobnými kroky neuspěl. V některých případech by se tak sice dosáhlo postupu ve vyhledávačích vpřed, ale jenom nakrátko, a ve většině případů by se pozitivní efekt nedostavil vůbec. Na rozdíl od sankcí, které by takto podporovanému webu jednoznačně uškodily.

A tak se dnes musí optimalizovat pro internetové vyhledávače daleko sofistikovaněji a férověji. Musí se dodržovat přísnější pravidla hry, aby se dosáhlo pozitivního vývoje v návštěvnosti optimalizovaného webu. Dnes už se prostě musí provozovat optimalizace alias SEO postupně, koncepčně, strategicky a dlouhodobě, musí se na pozitivních změnách pracovat s využitím všeho, co využít lze, a pracovat na této jako na celku. Je třeba zaměřovat se i na organickou návštěvnost a její nárůst, i na postup v pozicích sledovaných klíčových slov, i na konverzi, i na nepřiměřenou míru opuštění stránek, prostě na všechno, co je při SEO významné a co webu pomůže při dosahování co nejlepších výsledků. Jen tak se uspěje.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol