Odedávna platí, že k uzavření obchodu tu musí být minimálně dva. Ten, kdo nabízí, a pak ten, kdo prodává. A tito dva lidé se mezi sebou musí domluvit na oboustranně výhodných podmínkách. Načež se uzavře smlouva a realizuje se její obsah.
Často tomu tak je, ale v dnešní době už není to před chvílí popsané zase až takové dogma. Dnes už totiž vstupuje do ryze lidských obchodů i třetí strana, chatboty a landboty.
Co že si představit pod pojmem chatbot? Jedná se o software, který simuluje konverzaci počítače a člověka podle v předstihu naprogramovaného scénáře nebo prostřednictvím umělé inteligence. Což v praxi znamená, že na chatbot narazíme nejspíše v oblasti zákaznické podpory, jako jsou třeba faq, novinky nebo plánování termínů schůzek, a také ve finančních službách, personalistice, e-shopech a firmách, jež tímto způsobem prodávají svůj sortiment.
Takový ‚chytrý‘ stroj se ptá svého protějšku na to, na co má předem nadefinované odpovědi, a podle toho, co zjistí, posléze předává důležité informace o zboží či službách.
Jistě, podobná služba dnes nedokáže plnohodnotně nahradit člověka, není naprosto dokonalá, ale přesto více než vydatně pomáhá. Kde totiž působí podobný robot, tam v naprosté většině případů není zapotřebí živého zaměstnance. Stroj pracuje automaticky a proto je takový chatbot pro mnohou firmu nástrojem inovace, vylepšení či alternativní doplňkové prodejní technologie. Vždyť tento už dokáže prodávat produkty a služby, nabízí třeba rezervování míst v restauraci, lístky do kina a divadla a podobně.
A není to rozhodně něco unikátního, co používá jen pár vyvolených. Vždyť jenom Facebook Messenger je využíván víc než dvěma miliardami lidí. A kromě tohoto může chatbot fungovat i na řadě dalších platforem, jako jsou Skype, Kik, Viber, WhatsApp, Telegram, Slack, SMS či Zapier.
Chatboty a landboty už si lze dnes nechat postavit i se získáním komplexního performance marketingu. A jejich cena závisí na jejich robustnosti, funkcionalitě, rozsahu, integraci, testování a podobně. V čemž jsou mimo schopnosti omezeně se domluvit vlastně rovněž podobné lidem. Protože i u lidí se přece preferují a oceňují hlavně ti nejvýkonnější a nejlepší.
A proč by za sebe někdo nenechal pracovat nějakou chytrou mašinku, že?
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.