Jak je možné pochopit z názvu, jde o situaci, kdy dojde k chybnému započítání konverze, kdy
místo jedné správné konverze jsou započítány dvě, které jsou však duplicitní, tedy nesprávné.
Taková situace může nastat například tehdy, když zákazník hledá nějaký produkt, který
prodává obchod A, což zákazník zjistí z nějaké bannerové reklamy, na kterou klikne. Tímto
způsobem navštíví tento internetový obchod, avšak není ještě zcela rozhodnutý, že si chce
produkt koupit. Proto navštíví jeden z mnoha srovnávacích portálů zboží, kde si zákazník
přečte různé názory a zkušenosti k danému produktu. Z tohoto srovnávacího portálu se pak
prostřednictvím odkazu dostane opět na stránky obchodu A, kde konečně uskuteční nákup.
Ačkoliv dojde k jednomu reálnému nákupu, statické nástroje prostřednictvím určitých kódů
započítají dvě konverze, neboť se zákazník dostal dvěma způsoby na jeden konkrétní web a
chtěl uskutečnit nákup. Je to však chybné započítání, neboť nákup byl uskutečněn jenom
jeden. Tuto chybu je možné vyřešit prostřednictvím nástroje s názvem Analytics, který slouží
k připsání konverze správnému zdroji, což je realizována na základě zvoleného atribučního
modelu.
V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.