K úspěchům v podnikání na internetu nevede jenom dost atraktivní, kvalitní a cenově příznivá nabídka. Někdy je kromě této důležité a někdy dokonce i ještě důležitější, aby se také oslovili ti, jimž je podobná nabídka určena, aby žádoucím potenciálním zákazníkům vhodná nabídka neunikla. A kvůli tomu se musí podnikatelé svým potenciálním zákazníkům také žádoucně připomínat. Tedy chce to mít odkaz svého webu na optimální pozici v internetových vyhledávačích, chce to fungující reklamu, prostě optimalizaci pro internetové vyhledávače. A skvělým způsobem, jak potenciální klientelu oslovovat, může být klidně i e-mailing.
Rozesíláním e-mailů své potenciální klientele se lze prosadit a stát úspěšnými. Ale ne vždy je tomu tak. E-maily totiž mohou být jak prospěšné, tak i škodící. A proto se musí vědět, jak na takový e-mailing, aby se tento stal užitečným nástrojem.
Předně si lze asi připomenout, že jsme slušní lidé, že? Nebo aspoň můžeme doufat, že se slušností nejdál dojdeme. A proto patří mezi e-maily, které lze s úspěchem využívat, třeba ty uvítací. Jež od nás dostanou možní zákazníci ve chvíli, kdy se zaregistrují. V těchto se může podnikatel se svými novými klienty pozdravit, což je slušnost, plus jim tu lze případně i něco nabídnout. A to je lepší než mlčení nabízejícího, dodává to na dobré pověsti.
Stejně tak mohou být prospěšné i e-maily děkovné. I ty mohou klienty (nyní již po nějakém nákupu) pozitivně naladit, i díky nim si lze získat přízeň klientů. Těch, kteří vlastně často takové e-maily automaticky očekávají. A udržení si právě těchto klientů je žádoucí, protože nakoupili-li jednou, je velká šance, že tu nakoupí i příště. A neuškodí, když se v takovém děkovném e-mailu nabídne i nějaká ta sleva.
A prospěšné mohou být i zprávy, v nichž se nabízejí třeba slevové akce nebo jiné benefity, dlouho- i krátkodobé, hodí se připomínat se i zákazníkům, kteří obchod nedokončili a zůstalo jim zboží v košíku. A e-maily mohou být třeba i reaktivační, lákající zpět dřívější a po nějakou dobu ztracené klienty. Protože co e-mail, to šance. A žádná šance se nesmí promrhat.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.