E-maily mohou e-shopům prospět

Ohodnoťte post

Když se někdo potřebuje se svým internetovým obchodem zviditelnit na internetu, když chce dosáhnout většího zájmu publika a většího počtu zákazníků, musí nevyhnutelně optimalizovat, aby se umístil se svým odkazem co nejvýše v seznamech toho nabízeného vyhledávači veřejnosti. A k tomu se určitě mnohdy hodí i využívání e-mailingu. Který také dokáže zajistit zájem veřejnosti, již je třeba oslovit a přimět ji k akci.

Jak si může každý lehce domyslet, dají se lidé s pomocí e-mailů oslovovat a také přesvědčovat. A proto se určitě hodí i rozesílání nějakých těch informačních mailů (potenciálním) zákazníkům, třeba i těm, kteří už nabídku nějakého webu využili a není je záhodno ztratit.

Takové e-mailové kampaně lze plně automatizovat a tím docílit toho, že se bude žádoucí publikum dozvídat o nabídkách, o nichž se dozvídat má. Čímž se kromě oslovování veřejnosti, propagace a získávání si loajality zákazníků rovněž zvyšuje povědomí o nabízející se značce.

E-maily jsou ale skutečně různé. Hodí se k různorodému využití, a proto by se mělo vždy promyslet, na co se tu vsadí.

Když to vezmeme popořádku, těmi prvními bývají e-maily uvítací, tedy ty, jimiž u sebe podnikatelé vítají nové zákazníky. Stejně důležité bývá ale i využívání e-mailů rozesílaných po realizaci nákupu jako poděkování, případně rozesílání e-mailů upozorňujících na nedokončené nákupy, na opuštěné nákupní košíky, které dává naději na dokončení takových započatých nákupů. Pak jsou tu i e-maily propagační, rozesílané hromadně, i ty personalizované, které upozorňují zákazníky na právě takové nabídky, jež je zajímají. A s využitím elektronické pošty se dá upozorňovat i na slevové akce, i na nové produktové nebo třeba charitativní kampaně.

Ovšem e-mailing není jen banální rozesílání určitých sdělení. A tak by si měli ti rozesílající dát záležet i na vzhledu takových e-mailů, i na segmentaci adresátů podle jejich požadavků a potřeb, a určitě by se mělo učinit vše pro motivování k odběru takových e-mailů. Aby se nestalo, že tyto budou končit rovnou smazané nebo ve spamu.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol