Určitě každý z vás dostal někdy nějaký reklamní e-mail od nějaké firmy. Tomu se snad ani nelze vyhnout. Ale zatímco možná některý podobný e-mail vzbudil váš zájem, jiný jste rovnou smazali, pokud tento nebyl odstraněn ještě dříve automaticky jako spam.
Takové e-maily se prostě rozesílají, a to hojně, protože pomáhají obchodním úspěchům stejně jako celá řada dalších praktik souvisejících s optimalizací pro internetové vyhledávače. Případně ale také nepomáhají, pokud nejsou takové, jaké by měly být. Protože i e-mailing má svá pravidla, a i tím se dá jak lecčeho dosáhnout, tak i ledacos pokazit. A nikdo samozřejmě nemůže rozesílat komerční e-maily s úmyslem škodit svému podnikání. A tak se musí vědět, jak na to.
Docela běžnou součástí zlepšování jména firmy a tím i dosahování podnikatelských úspěchů jsou tedy i tzv. transakční e-maily. Tedy e-maily, které pomáhají budovat vztah se zákazníky. Ovšem pozor! V případě transakčních e-mailů se nejedná apriori o nabízení poskytovaných služeb a zboží. Jedná se o potvrzení uzavřených objednávek a informace o jejich stavu. Tyto e-maily jsou tedy směřované na zákazníky, kteří je očekávají, a je u nich dosahován daleko větší zájem, a tedy i míra otevření a prokliků. Takové e-maily se rozesílají po provedení určité akce zákazníkem a slouží třeba jako potvrzení založení účtu nebo uzavření objednávky, oznámení o doručení zásilky a podobně.
Vzhledem k tomu, že jsou takové transakční e-maily zákazníky očekávány a zpravidla vyžadovány, je tedy jisté, že se dočkají daleko hojnějšího a důkladnějšího přečtení. A proto by měly být co nejdokonalejší, aby navázaný vztah zákazník – firma upevňovaly a nepoškozovaly. Takové e-maily by tedy měly být stručné, jasné a přehledné, požadované informace poskytující. Měly by být rozesílány z odlišné adresy než marketingová sdělení, reklama, a toto by se zde v žádném případě nemělo vyskytovat. Protože by hrozilo, že i tyto žádané zprávy skončí ve spamu. A tím by se žádnému byznysu neprospělo.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.