Google pomáhá, ale ne všem

Ohodnoťte post

Nenajdeme na internetu majitele webu, který by nechtěl s takovým svým výtvorem slavit úspěchy. Ale najdeme spoustu těch, kterým se to nedaří. Totiž vlastně takové nenajdeme. Ale jsou tam. Jen jsou k nenalezení, a to právě proto, že jim nepřejí internetové vyhledávače, jmenovitě třeba Google.

I když majitelé webů touží po tom, aby tyto byly v Googlu vidět, často se jim nedaří. A změnit to pak může jedině optimalizace, která dokáže i v tomto vyhledávači posunout odkaz směřující na uvedený web vpřed, na pozici, kterou internetová veřejnost lehce objeví.

A jak web optimalizovat, aby se dosáhlo v Googlu takové co nejlepší pozice? Přece tak, že se využijí jeho unikátní algoritmy, jimiž se řídí, podle nichž posuzuje jednotlivé objevené weby. A to znamená, že je třeba tyto algoritmy odhalit a pak sledovat jejich změny, protože ani zde není nic na věčné časy.

Mezi všeobecně známé faktory, jimiž se Google řídí, patří kvalita a unikátnost obsahu webů, volba vhodných klíčových slov, meta titulky a meta popisy, nadpis a podnadpisy, URL adresa, kvalita externích a interních odkazů, alt tagy, grafické prvky a obrázky, zabezpečení a rychlost webu či responzivita. To je to, o čem se prokazatelně ví, že to ovlivňuje posuzování webů Googlem, a právě v těchto ohledech je třeba se činit a dosahovat pozitivních změn, aby se to zaručeně odrazilo na umístění odkazu daného webu mezi weby jinými.

Úspěšný je tedy ten, kdo má kvalitní a vlastní obsah webu se správně vybranými a umístěnými klíčovými slovy, jichž nemá být ani moc, ani málo, a jež se mají nalézat jak v obsahu, tak i v meta titulku, nadpisu, podnadpisech, meta description a URL. Lépe hodnocený je i web s ideální grafickou úpravou, dobře interně prolinkovaný a podporovaný externími odkazy na relevantních a důvěryhodných jiných webech. A využít je třeba i podporu ze strany sociálních sítí, PPC reklamu a technické záležitosti webu. Čímž se dá pozice webu v Googlu zlepšit. A tím je pak pravděpodobnější i úspěch toho, k čemu je optimalizovaný web určen.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol