Pro účely byznysu a marketingu by se mělo používat vše, co přináší nějaký pozitivní výsledek. A že toho může být! Jednou z takových možností, jež přinášejí své plody, je třeba i blog.
Už dávno je minulostí doba, kdy blogy provozovali výlučně jenom jednotlivci. Dnes už jsou blogy samozřejmostí i u naprosté většiny společností a značek. A to proto, že plněním takového blogu lze šířit to, co se šířit má, díky němu se zviditelňuje značka a podporuje růst. Podle statistik se tak údajně dosahuje růstu počtu zákazníků až o sedmdesát procent ve srovnání s těmi, kdo blog nemají.
Blog je jedním ze způsobů, jak přilákat návštěvníky na svůj web. A ve srovnání s placenými reklamami je tento finančně zajímavou alternativou. A nejen finance jsou důvodem, proč na blog vsadit.
Každý článek na takovém blogu zároveň zvyšuje i pravděpodobnost toho, že se jím propagovaný web začne zobrazovat ve výsledcích vyhledávání, pravidelné příspěvky znamenají pro Google důkaz o aktivitě této stránky. A navíc se do takových článků dají vkládat i interní linky, představující konkrétní služby a produkty.
Každý příspěvek může znamenat, že se návštěvník blogu změní v zákazníka. A to, pokud je v tomto odkaz na službu, výrobek či jiný užitečný obsah.
Blog svým obsahem informuje a motivuje ke koupi. A variant takového obsahu je! Je tu možnost šířit informace o firmě a všem, co s ní souvisí, lze tu efektivně uveřejňovat to, co bude fungovat i v dlouhodobém horizontu, co neodezní, texty na blogu lze propojit i s ostatními marketingovými kanály, což umožňuje ještě více rozšířit jejich dopad, články z blogu se hodí i do newsletterů, rozesílaných pravidelně zákazníkům. A na takový blog lze umístit i celou řadu klíčových slov a frází, což ještě zvyšuje šance při internetovém vyhledávání, čili poslouží i k SEO.
Blog prostě vzdělává, informuje, radí, propaguje, vzbuzuje důvěru. A ta je pro byznys nezbytná.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.