K úspěšnému podnikání na internetu může přispívat bezesporu i využití potenciálu sociálních sítí. A kdo se nad tím zamyslí, zjistí, že na tom není vlastně nic divného. Protože úspěch podnikání je tu založen na zájmu lidí coby zákazníků, a ti se dají přes sociální sítě efektivně oslovit.
A tak se k internetovému marketingu využívá docela samozřejmě i Instagram. Což je jeden z nejvýznamnějších kanálů internetového marketingu, umožňující získat pro podnikatelský web dostatek sledujících lidí, zvyšující povědomí o určité značce, budující vztahy s možnými zákazníky a umožňující oslovování nové potenciální klientely.
Je ovšem pochopitelné, že se musí profil pro podobný účel optimalizovat. A to hlavně proto, aby lidé věděli, proč ho mají sledovat, co se od něj dá očekávat. A tak je záhodno mít tu firemní profil se snadno zapamatovatelným označením vystihujícím propagovanou firmu, u kterého lze sledovat složení návštěvníků a jejich počty. Z nichž se pak samozřejmě vyplatí soustředit na ty, kdo projevují o to zde publikované skutečný zájem, kdo toto oceňují a podporují, komentují, lajkují a sdílejí, a nakonec sami pomáhají při získávání dalších návštěvníků.
Aby pak byli takoví lidé instagramovým profilem zaujati, je třeba tu mít neustále dokonalý obsah v podobě kvalitních fotografií, videí či textů, které tu zaujmou. Chytí a nepustí, jak se říká. Což je právě díky podobné rozmanitosti formátů příspěvků skutečně dokonalé. A rozhodně nesmí jít o příspěvky ojedinělé, je třeba je nabízet konzistentně, aby byla zajištěna dlouhodobá sledovanost.
Kdo si prostě vyvěšuje na Instagram relevantní a publikem žádaný obsah, obsahující fakta stejně jako novinky a nápady, kdo zde akceptuje při publikaci svých příspěvků životní styl návštěvníků a jejich specifika a nabízí i interaktivní a zábavný obsah, uspěje. A když se pak na Instagramu využije optimalizace pro internetové vyhledávače, to by bylo, aby to nějakému byznysu nepomohlo!
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.