Webdesign – za tímto kouzelným slůvkem se ukrývá spousta mravenčí práce, vyžadující nejen technické znalosti a dovednosti, ale i estetické cítění a schopnost proměnit nudný vzhled webu na atraktivní podívanou, která zaujme pozornost již na první pohled. Na vzhledu webových stránek záleží, a kdo se domnívá, že je to nepodstatné, ať se sám přesvědčí o tom, že nejlépe se v obchodech s potravinami prodávají ty výrobky, které mají atraktivní obal. Může se to zdát přehnané, ale v první řadě prodává zboží jeho obal, a teprve pak, zaujme-li pozornost, se lidé zajímají o to, co je uvnitř. Atraktivní webdesign je zkrátka důležitou součástí tvorby webových stránek.
Firemní logo – podobně, jako vzhled samotného webu, má svůj platný význam i firemní logo. Všimněte si, jak moc působivá jsou loga například u výrobců automobilů. Většina z vás by jistě dokázala na první pohled poznat podle loga, zda jde o vůz značky Opel, Škoda, Volkswagen nebo Audi. Co výrobce, to neopakovatelné logo, které promlouvá i beze slov. Chcete-li vypomoci s tvorbou firemního loga, obraťte se na profesionály v oboru, kteří už v tomto směru mají něco za sebou.
Kvalita produktových fotografií – kdo se chystá na internetu podnikat a nabízet k prodeji své výrobky nebo zboží od jiných výrobců, měl by pomýšlet na tvorbu kvalitních produktových fotografií. Měly by být ve vysokém rozlišení a dostatečně velké, aby bylo dobře patrné, co nabízíte, protože fotografie je při prodeji na internetu kromě textového popisu to jediné, podle čeho se zákazníci orientují.
Reklamní předměty, plakáty, vizitky a razítka – součástí prodejní strategie mnoha firem je také reklama formou reklamních předmětů. S jejich vytvářením také mohou vypomáhat profesionálové, kteří se zaměří na podklady pro potisk textilu a jiných reklamních předmětů, pro potisk karosérie automobilů, pro vytvoření samolepicích etiket a pásek, vizitek, pozvánek, letáků, plakátů, a také pro reklamu v elektronické podobě na internetu formou reklamních bannerů.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.