Ti, kdo na internetu něco nabízejí, pochopitelně o něco stojí a o něco nestojí. Stojí o to, aby bylo to, co nabízejí, dost hojně sledováno a využíváno, a nestojí naopak o to, aby byli se svými nabídkami ignorováni. Ale skutečnost, že chtějí ti nabízející vzbuzovat zájem a těžit z něj, neznamená, že se jim jejich záměr splní a že neskončí naopak mezi tou ohromnou spoustou nabídek, která je lidmi na internetu ignorována.
Všichni nabízející tu prostě chtějí vyvolat zájem o to, co mohou nabídnout. A platí to samozřejmě především pro firmy, prodejce a další podnikatele. Ti se přece svými nabídkami živí a nemohou tedy dopustit, aby postrádali někoho tak důležitého, jako jsou zákazníci.
Ale ti, kdo mají své podnikatelské weby, přesto často narážejí na nezájem ze strany internetové veřejnosti. Vyhlížejí zástupy návštěvníků, z nichž by se posléze rekrutovali jejich zákazníci, ale je tu jenom pověstné ticho po pěšině. Někdy se dočkají jenom ojedinělého projevení zájmu a někdy nedojde ani na to.
A v čem je tu problém? Hlavně v tom, že lidé na internetu nejsou často schopni nějakou nabídku najít. Když není tato dost dobře hodnocená internetovými vyhledávači, není efektivně nabízena veřejnosti a lidem, kteří podobnou nabídku hledají, a pak se předkládá spíše něco od konkurence, co připadá internetovým vyhledávačům lepší.
A jak překonat konkurenci a umístit se ve vyhledávačích před cizími nabídkami, na pozicích, které jsou pro hledající lidi nepřehlédnutelné? Samozřejmě jedině s pomoc propagace a SEO, tedy optimalizace pro internetové vyhledávače. Protože jedině stane-li se web pro internetové vyhledávače dokonalým, bude tento na očích a všimnou si ho ti, kdo si ho mají všimnout. A pak teprve lze doufat, že se z lidí, kteří takovou nabídku najdou a navštíví, stanou i platící zákazníci, kteří internetového podnikatele uživí.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.