Jestli se některé internetové stránky a weby těší přízi internetových vyhledávačů, pak jsou to ty, které se mimo jiné vyznačují i svým rychlým načítáním. I to je jedna z kvalit, jež se u internetových stránek posuzují a jež spolurozhodují o tom, jak se který odkaz ve vyhledávačích zobrazí a jak dostupný tedy bude internetové veřejnosti. A tak není divu, že se při optimalizaci hledí i na zrychlování načítání webových stránek, které ovlivňuje i míru odmítnutí, i zapojení uživatelů a tím pádem i pozici v internetových vyhledávačích.
Při takové optimalizaci zaměřené na rychlost načítání je tedy věnována značná pozornost obrazovému a podobnému obsahu webů, který tvoří nemalou součást jejich obsahu, a tudíž může mít na rychlost načítání zásadní vliv. Úpravou velikosti, formátu nebo počtu obrázků a jejich kompresí se dá tedy rychlost znatelně ovlivnit.
Dále se při optimalizaci zaměřené na rychlost klade důraz i na požadavky http, jejichž počet by neměl překročit padesátku a jež lze zredukovat kombinací souborů či snížením množství skriptů a zásuvných modulů. Také se komprimují soubory bez dopadu na jejich kvalitu například kompresním rámcem Gzip. A nesporně pozitivní roli může sehrávat i ukládání aktuální verze webu do mezipaměti prohlížeče až do doby jeho aktualizace, zbavující potřeby odesílat opakovaně požadavky na databázi, nebo ukládání webového obsahu na více serverů s možností odesílání požadavků na nejbližší z těchto serverů. A i na volbě webového hostitele tu závisí.
K testování rychlosti webů lze využívat nástroje typu Google Page Speed Insights či GTmetrix, k měření rychlosti webů v průběhu času poslouží Pingdom či UptimeRobot, a k analýze chování uživatelů při pomalém načítání Google Analytics.
Nástroje k nápravě problémů tu tedy existují. A mělo by se jich využít, aby se zajistilo bezproblémové prohlížení webů a zvýšila se šance na konverzi.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.