I přehnaná pomoc škodí

Ohodnoťte post

Když někdo nemá dostatečně navštěvovaný a tím pádem i žádoucí efekt přinášející web, má problémy. A ve snaze s těmito problémy skoncovat hledá, v čem je zakopaný pes. A najít odpověď není nijak složité. Za návštěvností jednotlivých webů stojí především internetové vyhledávače, a jelikož tyto každý jimi objevený web posuzují podle nastavených parametrů, závisí jenom na odpovídající kvalitě webů, které z nich se dostanou hledající internetové veřejnosti na oči a které ne.

Takže takový majitel webu lehce zjistí, že netěší-li se jeho web přízni internetových vyhledávačů, je na něm něco špatně. Je tu něco, co se vyhledávačům ‚nelíbí‘ a kvůli čemu tyto přisoudí webu třeba i notně špatné umístění, u kterého prakticky není naděje, že by sem někdo vědomě zamířil.

Takový majitel webu se ale nespokojí s takovým zjištěním. Logicky začne zjišťovat, co by se s tím dalo udělat. A i na tuto otázku může na internetu lehce najít odpověď. Snadno se tu zjistí, že lze weby optimalizovat pro internetové vyhledávače, snadno se tu dá dozvědět o copywritingu, linkbuildingu, volbě klíčových slov, tvorbě zpětných odkazů a významu, jenž tyto a podobné počiny mají.

Jenže tím ještě není úspěch zaručen. Jenom vědět, co pomáhá, nestačí. Je třeba také provést žádoucí změny.

Kdo se v tomto ohledu rozhodne vsadit na profesionální pomoc, má to snadné. Zaplatí si práci někoho, kdo tomu rozumí, a pak už může jenom sklízet plody dosažených změn k lepšímu. Ovšem ten, kdo se rozhodne optimalizovat sám, může narazit. A to nejen proto, že není dost snaživý, což pochopitelně k vylepšení výsledků nestačí, ale třeba i proto, že je snaživý až moc, a tím vzbudí u vyhledávačů podezření, za které může být sankcionován. Protože vytuší-li vyhledávače, že se tu někdo pokusí podobně podvádět, neakceptují to. A když je tedy u webu například kladen přemrštěný důraz na vylepšení v jediném parametru, což by mohlo poškozovat uživatele internetu, může být pozice webu zhoršena nebo tento může být z vyhledávače i vyřazen.

A proto je záhodno optimalizovat, ale rozumně. Jinak ani SEO žádný zázrak nepřinese.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol