Je nad slunce jasné, že se optimalizace pro internetové vyhledávače neobejde ani bez propagace. Žádný web se nezviditelní bez reklamy tak, jako s touto, tato sehrává nesporně svoji úlohu. Ale není reklama jako reklama. Ta, která se objevuje mnoha zainteresovaným lidem, je vždy efektivnější než ta, kterou uvidí jen málokdo, případně kterou dokonce neuvidí nikdo. A protože se stala fenoménem naší doby i sociální média, je jasné, že i na ta by se mělo sázet. A opomenut by neměl být ani TikTok. Protože ten momentálně zažívá boom a je tedy se svou miliardou uživatelů velice atraktivním místem pro propagaci.
Aby se totiž uspělo na TikToku, není potřeba ani žádné speciální a drahé vybavení. Krátká videa lze nahrávat skoro jakýmkoliv zařízením, a vyskytuje se tu značné množství atraktivního materiálu vzbuzujícího pozornost. A prostor s takovým potenciálem je tedy jako dělaný pro využití jakýmkoliv typem marketingu. Stačí tu nabídnout zajímavý materiál propagující určitou nabídku, stačí, aby tento odpovídal zamýšlenému účelu a líbil se uživatelům této sociální sítě, a je nakročeno k úspěchu.
Pro TikTok je tedy záhodno natočit atraktivní video, v ideálním případě krátké, označit ho #hashtagy, publikovat zde pravidelně a testovat oblíbenost jednotlivých výtvorů a úměrně tomu zde optimalizovat, a počty fanoušků a tedy lidí, které tu lze oslovit, porostou.
TikTok tedy nelze dokonale využít s klasickou reklamou. Nevyplácí se tu sázet na branding a nějaké nudné fráze. Tady jde o propagaci formou zobrazování organického obsahu, nápaditých a autentických příspěvků. Čím méně tyto působí jako reklama, tím lépe. A nejlepší jsou tu taková videa, jež dokážou zaujmout od začátku až do konce, která zabodují u těch sledujících již v prvních sekundách a už nepustí. A je jasné, že by se žádné propagační video nemělo obejít ani bez výzvy k akci.
Kdo je prostě na TikToku aktivní, kdo tu zveřejňuje příspěvky a reaguje, získá si pozornost. Bez níž to v žádném byznysu nejde.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.