Neznalý člověk by si mohl myslet, že o kvalitách webů a tedy i jejich úspěších rozhoduje především jejich obsah, jejich vypovídací hodnota a atraktivita toho zde nabízeného. Tedy že jde v případě zde uveřejněných textů hlavně o to, o čem se zde píše a jakým způsobem. Jenže i když je i to pravda, není tomu až tak docela tak. Jistě, i to je nesporně důležitá záležitost, ale aby měl obsah nějakých těch písemných sdělení efekt, je třeba k nim čtenáře přilákat. A v tomto ohledu jsou neméně významné i titulky. I když jde o pouhých pár slov, jejich význam může být značný, ba i rozhodující. Protože jsou tím, co na textu bije jako první do očí, čeho si člověk všimne nejprve a na základě čeho se rozhoduje, zda bude ve čtení pokračovat nebo ne.
A jak mají takové titulky na webech vypadat?
Pochopitelně musí být kvalitní, funkční a poutavé. A to proto, že se objevují nejenom těm, kteří najdou bezprostředně daný text, ale vidět jsou i v internetových vyhledávačích ve výsledcích vyhledávání, kde spolurozhodují o tom, kam veřejnost zamíří a kam ne. Čímž se ovlivňují i výsledky optimalizace pro internetové vyhledávače, mající vliv na internetový marketing.
A tak by měla mít každá stránka nějakého webu svůj vlastní a jedinečný titulek. Titulek, v němž by mělo být obsažené klíčové slovo, který by měl odpovídat obsahu dané stránky, být spíš kratší a mít znatelnou konkurenční výhodu. Klíčové slovo by mělo být v takovém titulku umístěno optimálně v první pětici slov, tedy na začátku, a takový titulek by měl být současně raději co nejkratší, protože se nadpisy s řádově více než šedesáti znaky nezobrazují ve výsledcích vyhledávání celé, což může zájmu o ně uškodit.
Titulky by také měly být přirozené a krátké. Takové se nejspíše dočkají úspěchu.
A jak takové titulky vymýšlet? Hlavní je možná i zamyslet se nad tím, zda bychom na titulek, který nás napadl, sami klikli, kdybychom se o naši nabídku zajímali jako cizí lidé. Protože nezaujme-li titulek ani autora, jak má zaujmout někoho jiného, že?
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.