Jde o počet zobrazení reklamního banneru na webové stránce. Jedná se proto o pojem spojený
s internetovou reklamou. Při posuzování, co je a co není imprese, se musí vycházet z toho, že
se zde neurčuje počet zhlédnutí, ale počet zobrazení. Právě tento rozdíl je často opomíjený, a
proto vznikají mnohá nedorozumění. Reklamní banner totiž může být zobrazen, ale nemusí
být zhlédnut. Příkladem je situace, kdy je banner zobrazen na webové stránce, ale na místě,
kam návštěvník vůbec nezabrouzdal, jako například dolní část webové stránky. Další situace
nastává při takzvané bannerové slepotě, kdy návštěvník podvědomě reklamní bannery
přehlíží.
Imprese jako počet zobrazení reklamy je možné měřit prostřednictvím specializovaných
nástrojů. Svou podstatou jde totiž o přenesení určitých dat mezi prohlížečem návštěvníka a
serverem. To znamená, že pokud prohlížeč vyšle příkaz k zobrazení banneru, server odpoví,
ale banner může být zobrazen mimo viditelnou výseč návštěvníka. Zde tedy platí, že imprese
byla započítána, ale přitom návštěvník banner vůbec neviděl či si jej zkrátka nevšiml.
V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.