Ten, kdo chce při svém internetovém podnikání zabodovat se svou PPC kampaní, pochopitelně nemůže jenom platit a doufat, že se z takové propagace něco ujme, že se snad nějaká ta dušička lapí. Protože to by nemuselo vyjít, to by nemuselo být přínosné.
A protože se formou PPC reklam propaguje kdekdo, je třeba i své PPC kampaně optimalizovat, aby byly dokonalejší a úspěšnější než ty konkurenční. A jak se takové PPC kampaně aktualizují?
Žádoucí je především analýza vstupní stránky alias landing page. Protože tudy sem návštěvníci vstupují, a záleží jenom na jejich dojmu, zda tu setrvají a budou pokračovat ve využívání takové nabídky, nebo se vydají radši ke konkurenci. A co to znamená? Třeba i to, že neškodí zajímat se i o landing page konkurentů. Protože kdo pochopí své konkurenty a poučí se z jejich chyb a nedostatků, může bez zbytečné námahy snáze prosperovat. A je pochopitelné, že trvalá pozornost věnovaná konkurenční činnosti je tu tím nejrozumnějším rozhodnutím.
Je tedy záhodno vědět, co u konkurence funguje, co se osvědčuje a co právě naopak. A pak si z toho vybrat třeba i to pravé pro sebe. Dá se tu zajímat třeba o používaná klíčová slova, o souvislost terminologie s konverzemi. Ovšem rozhodně to neznamená tupě přebírat vše, co u jiných vypadá dobře. Nezbytná je jedinečnost, která vede k úspěšnému marketingu, důležité je nejen přebírání, ale i další vylepšování toho, co je u konkurentů na webech dobré.
A tak je třeba seznámit se s existujícími konkurenty v přehledu aukcí v Google Ads a následně zkontrolovat jejich domény a klíčová slova a efektivitu své reklamy ve srovnání s reklamami těchto konkurentů. Dá se tu zjistit, odkud pochází návštěvnost vstupní stránky konkurence a zda by se to tam používané nedalo zúročit i u sebe, je třeba ověřovat si metriky výkonu, počet zobrazení, míru okamžitého opuštění, směřování marketingových snah, platební možnosti využívané u konkurentů. A na Facebooku lze také odhalit, kolik utrácejí konkurenti za reklamu na této sociální síti plus další parametry této jejich propagace.
Prostě se nemá opisovat. Ale inspirace od konkurence se může vždycky hodit, aby se v byznysu dařilo líp.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.