Pokud někdo podniká na internetu a potřebuje dosažení vyšší návštěvnosti a většího počtu zákazníků, může k tomu využít i potenciál sociálních sítí, jmenovitě třeba Instagramu. Ovšem je pochopitelné, že se ani zde nedostane nic zadarmo, a že chce-li tedy někdo z podnikatelů potenciál této sociální sítě využít, musí vědět, jak na to, a musí se nezbytných úkolů dokonale zhostit.
Jelikož Instagram umožňuje i vyhledávání podle klíčových slov, je právě zde nejen možné, ale také přímo žádoucí využití optimalizace pro internetové vyhledávače. Což znamená především fakt, že by se zde měla v popiscích i bio využívat klíčová slova, že by zde měl mít propagující se podnikatel uvedenou i svou polohu a obrázkům by tu neměly chybět alternativní alt texty. A má-li se takový účet dobře propagovat, nelze opomenout ani křížovou propagaci, při nichž se umísťují odkazy na podnikatelovy profily na sociálních sítích do zápatí webových stránek a šablon pro e-mailový marketing.
Ovšem aby to zabralo, potřebuje instagramový profil samozřejmě i dokonalý a jedinečný design, který je už na první pohled jedinečný, jsou tu nezbytné i zajímavé a originální popisky.
Aby tu byli návštěvníci zaujati, lze využít humor stejně jako důvtip, zaboduje se tu s inspirací, příběhy, určitou mírou tajemna atd. A protože jsou lidé lidmi, je pochopitelné, že ani různé dárky nebo soutěže o ceny nejsou zbytečné a mohou zajistit zájem a sledovanost, o které tu logicky jde.
Pokud pak chce být někdo z podnikatelů úspěšný na zmíněné sociální síti, měl by ale oslovit nejen potenciální klienty, ale i místní komunitu, která pochopitelně oceňuje, objevují-li se někde její specifika. A tak slaví úspěchy ti, kdo na svém profilu publikují místní pamětihodnosti a události. A dobrou službu nabízejí i různé typy hashtagů, které informují, obveselují, kategorizují příspěvky a vytvářejí obsahovou síť vedoucí uživatele kamkoliv.
I Instagram prostě může internetovému podnikání prospět. A byla by chyba toho nevyužít.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.