Interní odkazy jsou nepostradatelné

Ohodnoťte post

Pokud byste se někdy ocitli na webu, který by neobsahoval interní odkazy, určitě byste to poznali. A to podle čeho? Jednak podle toho, že byste tam byli zřejmě ojedinělými návštěvníky, jednak podle toho, že by šlo o něco špatně hodnocené internetovými vyhledávači, a jednak podle toho, že by se vám tam neorientovalo ani trochu jednoduše. A dostat se tu z jedné stránky na jinou by byl problém, stejně jako třeba najít nějakou konkrétní zde uveřejněnou nabídku.

Internetové vyhledávače se totiž dostávají ke zpracování obsahu webů tak, že procházejí stránku po stránce s pomocí odkazů, a kdyby tu tyto nebyly, byl by problém s načtením takových stránek, což by se projevilo horším hodnocením při SEO, a stejně tak vy byste bez interních odkazů nevěděli, kudy se kam na webu dostat, a to by vedlo k neuspokojenosti a předčasnému odchodu.

Nejdůležitější tu bývají interní odkazy umístěné v navigačním menu stránky. A to proto, že tyto ukazují návštěvníkům obsah celého webu v podobě uvedení nabízejících se kategorií.

Pak jsou tu docela běžné odkazy umístěné v zápatí stránky, které pomáhají navigovat při brouzdání po daném webu.

Jsou tu ale i odkazy kontextové, umístěné přímo v textu, které pomáhají nalézt související další obsah tím, že se na ně přímo zde klikne, drobečková navigace, jež je svým způsobem opakem odkazů v navigačním menu stránky, protože se s její pomocí dá dostat naopak od konkrétního produktu zpět do celé dané kategorie, a jsou tu i obrázkové odkazy, tedy call to action tlačítka, infografika či fotografie.

Takové interní odkazy se získávají daleko snadněji než ty externí, protože zde si majitel webu může naprosto svobodně rozhodnout, jak na své stránky jaký odkaz umístí. Ale to neznamená, že když je tvorba zpětných odkazů snadná, nic na ní není. Lidé totiž mohou i při tvorbě interních odkazů chybovat a tím si škodit. A to zejména tehdy, když je takových odkazů velké množství na úkor kvality. Ale odborníci na SEO si s tím poradí.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol