Každý obchodní web je pochopitelně tvořen mnoha stránkami. A když tu má pak někdo nakupovat, je potřeba, aby se takový web optimalizoval a dostal se tak co nejefektivněji k hledající internetové veřejnosti. Ovšem to není ještě všechno. Prolinkované, tedy interními odkazy pospojované, musí být i jednotlivé stránky takového webu. To aby bylo možné dostat se co nejsnáze z jedné na druhou, dejme tomu z homepage na některou ze stránek s konkrétní nabídkou. Protože tento postup aplikují nejprve roboty vyhledávačů, když shromažďují data z jednotlivých stránek webu, a později samozřejmě i zákazníci, kteří potřebují najít nejprve obchod a pak je zajímající jednotlivé nabídky co nejsnáze.
Interní odkazy tedy tím, že propojují jednotlivé stránky a tím usnadňují pohyb mezi nimi, pozitivně ovlivňují i ekonomické výsledky provozovatelů takových webů. Ale jakkoliv je vytváření takových interních odkazů snadné, protože si je člověk ukládá na vlastní stránky, u nichž si rozhoduje o čemkoliv sám, není to zase až taková banalita. A kdyby interní odkazy nebyly takové, jaké by měly být, mohly by namísto prospěšnosti i škodit.
Výhodou interních odkazů je skutečnost, že tyto vytvářejí vnitřní strukturu webu a zlepšují konverze. Protože se s jejich pomocí pohybují zákazníci po webu dokonaleji, efektivněji a déle. A tyto odkazy pomáhají dosáhnout lepších výsledků při optimalizaci pro internetové vyhledávače, jakkoliv je jejich význam menší než u odkazů externích, tedy těch umístěných na cizích webech.
A s jakými interními odkazy se lze na internetových stránkách setkat? Jedny se nacházejí v navigačním menu, a ty jsou běžné a nepostradatelné. Další pak mohou být například v zápatí stránky, lze tu narazit na kontextové odkazy v textu, drobečkovou navigaci v horní části stránky nebo odkazy v podobě různých obrázků. A ať jsou tyto jakékoliv, mohou při správném využití nabízet neocenitelnou pomoc.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.