Lidé a firmy podnikající na internetu si už dávno nevystačí jenom s tím, že na nějaké stránce vyvěsí nějakou nabídku. Musí se také postarat, aby si jí všimli všichni ti, kdo si jí mají všimnout. Přičemž je pochopitelně zájem o to, aby si číkoliv nabídky všimlo co nejvíce lidí. Protože víc lidí znamená potenciálně i víc zákazníků a větší příjmy.
Ale protože si internetová veřejnost jen tak nějaké nabídky nevšimne, je potřeba utratit neskutečně velké peníze za reklamu a marketing. Což stojí tolik, že si to kdekdo z podnikatelů a firem nemůže dovolit. Což u někoho, kdo se v internetovém podnikání nevyzná zase až tak moc dobře, může vzbudit pocit beznaděje. Protože podnikat bez zákazníků nelze, a utratit za získání zákazníků víc, než kolik tu pak tito utratí, také nemá logiku, obojí vede ke krachu.
Ale naštěstí je tu i ještě jedna cesta – SEO neboli optimalizace pro internetové vyhledávače. A ta je daleko snáze finančně zvládnutelná a současně i žádoucí efekt nabízející. Protože jde o činnosti, které pomáhají zavděčit se internetovým vyhledávačům, a jsou to internetové vyhledávače, jež mohou webům pomáhat s jejich prosazením se.
Záležitostí, které se dají při optimalizaci využít k dosažení lepší pozice v seznamech nabídek internetových vyhledávačů, je celá řada. Je tu jen tak namátkou copywriting, volba co nejlepších klíčových slov, linkbuilding… A k těmto a nejen těmto záležitostem se často vyplácí pořídit si pro svůj web i jeho blog. Což sice není nepostradatelná záležitost, ale přesto se často vyplatí ho mít. Protože na blogu lze uveřejňovat kdeco, co se na hlavní web nevejde, do zde publikovaných textů lze umístit jak doplňující informace, tak i odkazy, klíčová slova a podobně, a už i pouhý fakt, že si lze na blogu počíst, vede k tomu, že se sem zákazníci spíše vracejí. A také se takový kvalitní blog podepisuje na tom, jak je web hodnocen internetovými vyhledávači a jak dokonale nebo těžko je jeho odkaz k nalezení.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.