Jak by měl vypadat ideální e-shop

Ohodnoťte post

Uvažujete o tom, že si necháte zhotovit internetový obchod na míru? Nabízíte prodej hraček, sportovních potřeb, elektroniky, nábytku, bytových doplňků nebo krmiv pro zvířata? Jak by vlastně měl vypadat ideální e-shop?

Od nepřehledného webu lidé utíkají – jestliže je váš web a e-shop chaoticky uspořádaný a orientace v něm je velmi nepřehledná, a pokud je problém v obchodě vyhledat poptávané zboží, každého zákazníka to odradí a jde jinam. Nemá smysl tu ztrácet drahocenný čas, kterého se většině z nás nedostává. Pamatujte na to, toto je jeden z nejdůležitějších parametrů za cestě k úspěchu.

Zpomalený film – když se web načítá jako zpomalený film, a vy čekáte dlouhé minuty, než se objeví to, co poptáváte, půjde vám to na nervy. Pomalu se načítající webové stránky jsou nesmírně otravné a nemůžete očekávat, že si u vás někdo něco objedná. Toto je zásadní faktor, spolu s přehledností webu, co k vám zákazníky buď přitáhne a udrží je tu, nebo od vás utečou.

Responzibilita – když je web responzivní, značí to, že je dobře zobrazován na všech typech zařízení, to znamená na monitorech různého rozlišení i na mobilních telefonech a tabletech. Toto je důležité proto, aby si každý, kdo na vašem e-shopu chce objednávat zboží, měl informace přehledné a ucelené. Mezi námi je stále mnoho starých počítačů, někteří lidé mají dokonce repasovanou techniku, a ti také mohou objednávat výrobky z internetu.

Lidé vás musí objevit – žádný e-shop vám nebude nic platný, pokud o vás lidé nebudou vědět. Musíte se postarat o to, aby vás vyhledávače zařazovaly do popředí, a k tomu je nutné věnovat patřičnou pozornost otázkám a zpracování SEO. Toto je velký balík technických zásahů, který obnáší návrh klíčových slov, audit a analýzu SEO, linkbuilding a placené revoluční redakční články a PPC reklamu, případně zařazení do zbožových vyhledávačů a porovnávačů cen.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol