Jak by měl vypadat placený redakční článek

Ohodnoťte post

Placené redakční články jsou jednou z nezbytných procedur úspěšného SEO. Subjekty, které si je objednávají, z nich mohou těžit a předbíhat své nejsilnější konkurenty, ovšem pouze za předpokladu, že mají PR články patřičnou formu.

Vnucováním čehokoli ničeho nedosáhnete – sami to jistě znáte z vlastního života – jestliže vám někdo bude něco vnucovat, bude vám to již na počátku nepříjemné, a hlavně podezřelé. Vnucování je způsob ovládání a manipulace, a zabránit někomu, aby jednal na základě svobodné vůle, je v podstatě zločin. Placený redakční článek by měl působit neutrálně, neměl by zasahovat do rozhodovacího procesu a měl by vždy dávat možnost výběru na základě vlastní analýzy a vlastního posouzení. Například výraz „kupte si a určitě neprohloupíte“ spíše vašeho klienta odradí, než zaujme. Mnohem účinnější je popsat například výhody i nevýhody na základě pravdivého hodnocení.

Zaujmout pozornost je to nejobtížnější – vnutit někomu nějaké zboží je poměrně snadné, stačí vám k tomu pár jednoduchých výrazů, ovšem chcete-li skutečně zaujmout pozornost a vytvořit poutavý zdroj (například krátký článek), musíte jít více do hloubky, popsat daný problém, situaci, výrobek či službu, abyste předali lidem potřebné informace. Teprve na základě (pravdivých) informací se lidé rozhodují, a to je také cílem psát redakční články.

Redakční články zajímají čtenáře i vyhledávače – copywriter to má někdy těžší než novinář. Musí porozumět tomu, o čem píše, musí se s tématem článku dobře seznámit, musí vše popsat svými slovy a musí vtisknout svému dílu patřičnou formu, aby zajímal jak čtenáře, tak i vyhledávače. Text nesmí být podezřelý z typického reklamního tažení, jednostranně zaměřeného ve prospěch zadavatele, a to je někdy srovnatelné s chůzí po tenkém laně. Jinými slovy, dobrý copywriter musí mít cit, dobrou intuici a vědět, kdy, jak a co použít, aby to zacílilo „na branku soupeře“ a přineslo kýžený prospěch.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol