Jak už jste se jistě i vy všichni přesvědčili, nehledáme my lidé dnes na internetu jenom nějak zmateně. Ani nezkoušíme štěstí s jen tak namátkou zadávanými URL adresami s tím, že se snad náhodou trefíme zrovna do toho, co hledáme, ani neotvíráme namátkou různé stránky s tím, že se budeme zajímat o cokoliv, co nám tyto ukážou. Dnes chceme najít to, co hledáme, a to co nejrychleji a co nejpřesněji. A k tomu se samozřejmě využívají internetové vyhledávače.
Jenže ani internetové vyhledávače nevědí, co přesně zrovna toužíme najít. Jsou to nemyslící nástroje jednající zcela mechanicky, které nám do hlavy nevidí, a proto jim to musíme ‚vysvětlovat‘ zadáním slov zvaných klíčová.
Prostě do internetových vyhledávačů píšeme to, co hodláme najít, a tyto pak automaticky právě to hledají. A je tedy logické, že musíme zadat co nejpřesnější a nejvhodnější slova, abychom našli to opravdu hledané. Respektive musí ti něco nabízející na svých webech používat taková klíčová slova, jimiž padnou do noty právě těm, na něž cílí.
A jak mají provozovatelé webů ta pravá klíčová slova najít? Pochopitelně s využitím žádoucí analýzy klíčových slov. Protože jenom tak lze přijít na to, která klíčová slova osloví co nejvíce těch, jež oslovit mají. A jež zároveň nekolidují s klíčovými slovy silnější konkurence, vůči ní by se ona konkrétní nabídka nedokázala prosadit a ani se správným klíčovým slovem by se nedostala v internetových vyhledávačích na nadějnou pozici, kde by byla lehce k nalezení.
A když se pak najdou ta nejsprávnější klíčová slova, je třeba je i ideálně rozmístit. Nejlépe v počtu jednoho klíčového slova na stránku. Přičemž má být takové klíčové slovo relevantní; jinak by sice toto mohlo někoho přilákat, ovšem s tím, že by z toho nic nebylo, kdyby dotyčný našel to, co nehledal.
A tak je nutné vybírat klíčová slova výstižná, co nejjedinečnější, a také využívat long tail klíčová spojení. Aby internetová veřejnost web našla a aby našla ten, který hledá.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.