Optimalizace pro internetové vyhledávače (SEO) se bez linkbuildingu v žádném případě neobejde. Jejím úkolem je přece přitahovat na web, který je optimalizován, nové a další návštěvníky a pomáhat tomuto k zajištění co nejideálnějšího postavení mezi výsledky hledání internetových vyhledávačů, a v tomto je právě linkbuilding neocenitelným a nenahraditelným pomocníkem. Protože linkbuilding, tedy tvorba interních a zpětných odkazů, právě takové návštěvníky z jiných webů přivádí a současně slouží tyto odkazy jako jedno z důležitých měřítek, podle kterých se vyhledávače řídí při posuzování hodnoty jednotlivých webů.
Zpětné odkazy, o jejichž vytváření v případě linkbuildingu jde, prostě sehrávají při zvyšování návštěvnosti webů nespornou a rozhodující úlohu. Ovšem tyto nevznikají ve většině případů samy od sebe a je tedy třeba si je zasloužit. Což se dá zařídit různými způsoby.
Je třeba možné pořizovat si podpůrné stránky a na těchto takové odkazy umísťovat, je možné vkládat je do reklamních a propagačních článků, je možné si jejich umístění na cizích webech platit nebo získávat třeba formou výměny, lze je využívat i při aktivitě na sociálních sítích i na oborových diskusních fórech a podobně. Prostě si je možné takové odkazy zajistit aktivně nebo nechat uživatele, aby je šířili sami bez angažování se majitelů takto podporovaných webů.
Aby pak takové odkazy co nejlépe plnily svůj účel, je třeba brát při jejich vytváření v potaz jak potřeby žádoucí cílové skupiny, kterou mají zajímat, tak i analýzu konkurentů, cíle webu, finanční možnosti a samozřejmě i obsah optimalizovaného a těmito odkazy podporovaného webu.
Ovšem nestačí jen vytvořit značný počet odkazů a mít to za odbyté. Přílišný počet odkazů vedoucích z nerelevantních či jinak nežádoucích stránek je totiž považován roboty za zakázanou praktiku a to vede k penalizaci, tedy zhoršení pozice webu ve vyhledávačích nebo dokonce jeho vyřazení. A tak je lepší i tuto záležitost nechat na SEO specialistech.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.