Když chce někdo se svým internetovým (a třeba nejen tímto) podnikáním uspět, musí nezbytně provozovat k úspěchům vedoucí marketingové činnosti. A to jak online, tek třeba i offline marketing. A co že to konkrétně obnáší?
Pokud se bavíme o online marketingu, jedná se o veškerou komunikaci, již majitel webu se svým publikem na internetu vede. A to nemusí být jenom nějaké rutinní vyvěšování reklamy, jak by se snad neznalí z našich řad mohli domnívat. Patří sem třeba i provozování webu, optimalizace pro internetové vyhledávače, PPC reklama, e-mail marketing nebo využívání předností sociálních sítí.
Co se týká webů na internetu, dokážou pomoci se zaujetím a informováním internetové veřejnosti, jež je stále početnější. To ovšem pouze v případě, že jde o weby responzivní, graficky zajímavé a mající dobré UX a UI. A protože takové weby musí být veřejností v první řadě objeveny, je třeba je i optimalizovat pro internetové vyhledávače, aby se tyto zobrazovaly ve výsledcích vyhledávání na ideálních pozicích, a je určitě rozumné sázet i na PPC reklamu, jež určitý web rovněž zviditelní, a to za cenu úměrnou dosaženému efektu.
Online marketingu napomáhají i sociální sítě typu Facebook, YouTube, Instagram, Twitter, LinkedIn či Pinterest, a to budováním bezprostředních vztahů s fanoušky a komunikací s nimi, respektive e-mail marketing, spočívající v rozesílání newsletterů, transakčních e-mailů nebo promo nabídek s možností cíleného oslovování zajímající se internetové veřejnosti.
Pokud si pak máme zmínit i offline marketing, zde jde pro změnu o propagační činnost provozovanou mimo internet. Sem patří dejme tomu reklama v televizi a rozhlase, využití prostoru v tisku či event marketing. A i tyto typy marketingu jsou velice účinné, zejména televizní reklama, což je ale bohužel často provázeno vysokou cenou takové propagace, dosahující třeba i statisíců korun za jedno odvysílání.
A proto je třeba zvolit si ideální způsob marketingu. Aby se na něm neprodělalo, ale právě naopak.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.