Při jakémkoliv podnikání se dá uspět jedině tehdy, když má podnikatel dost zákazníků. A dost zákazníků nemá, dokud se o něm náležitě neví. Dokud ho lidé, kteří by u něj mohli utrácet peníze, nenajdou, není perspektiva podnikání nijak světoborná. Spíše je to beznadějné.
Mohlo by se zdát, že je tento problém na internetu vyřešený. Tam je přece tolik uživatelů a tím pádem potenciálních zákazníků, že nevypadá pravděpodobně, že by se tam někdo se svým byznysem neprosadil. Ale skutečnost je výrazně odlišná. Zákazníků by tam skutečně mohlo být habaděj, ale podnikatelé s nimi nepřijdou přes internet do kontaktu tak jednoduše, jak by tomu mělo být. A spousta nabídek se tu mine s těmi, kdo by o ně měli zájem.
A jak to zařídit, aby k této nepříjemné skutečnosti nedocházelo? Jak zařídit, aby každý, kdo na internetu něco nabízí, oslovil právě ty, kdo o to mohou mít zájem, aby byla nabídkám na webu věnována dostatečná pozornost?
Nejlogičtější a nejlépe fungující je zajistit webu se zveřejněnými nabídkami přízeň internetových vyhledávačů. Když web odpovídá tomu, co mají vyhledávače za dokonalé, objeví se mezi přednostními nabídkami, které lidé využívající vyhledávače nepřehlédnou. Když někdo ve vyhledávačích po něčem pátrá, využije přece nejraději takovou nabídku, která se mu ukáže hned jako první.
Stačí tedy zajistit si v seznamech nabídek internetových vyhledávačů některou z předních pozic a podnikání se začne dařit. Podnikatelský web tím získá náležitou návštěvnost a obchody se tu mohou začít hýbat.
Jenže jak přimět vyhledávače, aby si z ohromného množství webů vybraly jako ten zasluhující si největší podporu? To mnozí internetoví podnikatelé nevědí. A i když teoreticky vědí, nezvládnou to prakticky realizovat. Což ale nevadí. Protože je tu SEOlight, a ten majitelům webů zajistí SEO, díky které se web zájmu veřejnosti dočká.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.