Když někdo použije na svých stránkách určité klíčové slovo, může oslovit ty, kteří takové klíčové slovo hledají. Ale také je oslovit nemusí, protože těch, kteří používají na svých stránkách totéž klíčové slovo, může být mnoho, a pak se dostane internetové veřejnosti na oči třeba jenom v jiném ohledu dokonalejší nabídka od konkurentů. A když se s nějakým žádoucím klíčovým slovem podobně nedaří uspět, je mnohdy ideálním řešením využít potenciál long tail klíčových slov. Která jsou daleko unikátnější a mohou tak pomoci majitelům internetových stránek, které by se jinak nemohly proti významnějším konkurentům prosadit.
Taková dlouhá klíčová slova jsou fráze, jež svou délkou a konkrétností předčí kratší klíčová slova. Mohou být třeba troj- a víceslovná a daleko popisnější a cílenější, čímž poskytují dobré služby třeba menším firmám a specifičtějším nabídkám. Sice jsou tato hledána méně často, ale na druhou stranu u nich nepanuje tak silná konkurence, a proto se s nimi u internetové veřejnosti daleko spíše zaboduje, pokud tato hledá právě unikátnější a konkrétnější nabídku.
Když se některý majitel internetové stránky rozhodne zvolit si dlouhé klíčové slovo, musí si ujasnit v první řadě to, co přesně nabízí a komu. Protože long tail klíčové slovo musí co nejdokonaleji odpovídat tomu nabízenému a také využívat jazyk typický pro ty, kdo mají být osloveni. Musí tu být jasné, co, jak a s využitím jakých slov hledají právě ti, kdo mají tyto konkrétní stránky objevit. A tak se musí třeba zkoumat výsledky vyhledávání, uživatelské recenze, zpětné vazby od klientů a podobně.
Taková dobře vybraná klíčová slova je pak záhodno umísťovat po celém webu, do obsahu webu a meta tagů, je záhodno používat je v externích i interních odkazech, při hlasovém vyhledávání a při lokální SEO. A když se to zvládne, mohou být výsledky vyhledávání u stránek používajících tato klíčová slova daleko lepší než u příliš konkurenčních jednoslovných klíčových slov.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.