Jak na e-mailing?

5/5 - (1 vote)

E-mailing je v současnosti již běžnou metodou, jak oslovovat zákazníky, jak s nimi komunikovat, předkládat jim nabídky a těžit z jejich úspěšné realizace. V tomto případě se jedná – jak jste jistě už mnozí vydedukovali – o rozesílání hromadných nabídkových e-mailů na adresy lidí zařazených do konkrétních databází.

Tímto tradičním adresným oslovováním klientely lze dosáhnout toho, že si obchodník v první řadě udržuje přízeň svých dřívějších a stávajících zákazníků. Přičemž se jedná o reklamu, jež je levná a díky své cílenosti na konkrétní osoby i fungující a tedy efektivní.

Aby se ten, kdo na podobný typ reklamy sází, nedostal do kolize s ochranou přes spamem, rozesílají se podobnými e-maily především komerční newslettery s aktuálními nabídkami, jež kromě udržování vztahu s klienty zajišťují i dlouhodobé posilování důvěry v dotyčnou značku.

A čím se dociluje toho, aby byl efekt podobné reklamy co nejvyšší?

  1. Důležitá je segmentace alias členění cílové skupiny na menší podskupiny, jež se vyznačují společnými zájmy a potřebami. Tím je umožněno posílat co nejideálnější a nejrelevantnější nabídky lidem pocházejícím z určité lokality, z určité společenské vrstvy a podobně.
  2. Neméně důležitou může být i personalizace, při níž je zákazník oslovován jménem a získává nabídku na základě toho, co si již v minulosti objednal. Tím získává takový zákazník větší důvěru v obsah daného e-mailu, je tímto daleko účinněji osloven.
  3. A nemalý význam může mít i automatizace, jež spouští zasílání e-mailů při konkrétních počinech uživatelů. Člověk si tak dejme tomu něco koupí a vzápětí dostane nabídku příslušenství k tomu zakoupenému nebo něčeho podobného.

Ať už tu jde o pouhé rozesílání e-mailů se stejným obsahem všem, nebo o něco propracovanějšího a cílenějšího, výsledek je stejný. Jde o propagaci, jež může přijít vhod a jež je levná a často i efektivní. A proto sotva někdy pozbyde na významu.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
5/5 - (1 vote)
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol