E-mailing je v současnosti již běžnou metodou, jak oslovovat zákazníky, jak s nimi komunikovat, předkládat jim nabídky a těžit z jejich úspěšné realizace. V tomto případě se jedná – jak jste jistě už mnozí vydedukovali – o rozesílání hromadných nabídkových e-mailů na adresy lidí zařazených do konkrétních databází.
Tímto tradičním adresným oslovováním klientely lze dosáhnout toho, že si obchodník v první řadě udržuje přízeň svých dřívějších a stávajících zákazníků. Přičemž se jedná o reklamu, jež je levná a díky své cílenosti na konkrétní osoby i fungující a tedy efektivní.
Aby se ten, kdo na podobný typ reklamy sází, nedostal do kolize s ochranou přes spamem, rozesílají se podobnými e-maily především komerční newslettery s aktuálními nabídkami, jež kromě udržování vztahu s klienty zajišťují i dlouhodobé posilování důvěry v dotyčnou značku.
A čím se dociluje toho, aby byl efekt podobné reklamy co nejvyšší?
Ať už tu jde o pouhé rozesílání e-mailů se stejným obsahem všem, nebo o něco propracovanějšího a cílenějšího, výsledek je stejný. Jde o propagaci, jež může přijít vhod a jež je levná a často i efektivní. A proto sotva někdy pozbyde na významu.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.