Mít v internetovém podnikání od začátku dostatečné úspěchy je bohužel pro mnohé podnikatele pouze sen, který nedochází reálného naplnění. Toužit po dosahování žádoucích úspěchů lze, ale to neznamená, že se tyto dostaví. A musí se pro ně třeba i leccos udělat.
Obvykle se tedy weby optimalizují pro internetové vyhledávače. SEO jim v tomto ohledu může znatelně pomoci, může coby soubor žádoucích počinů zajistit vzestup odkazu optimalizovaného webu v internetových vyhledávačích, a to až na přední pozice, které jsou z pohledu získávání vyšší návštěvnosti žádoucí, ba přímo nezbytné. Ovšem oněch ideálních předních pozic je pochopitelně v seznamech toho nabízeného internetovými vyhledávači daleko méně než webů, které by podobné umístění potřebovaly. A musíme si přiznat, že nejen že se s jen tak nějakou optimalizací pro internetové vyhledávače neuspěje, ale také jde v jejím případě o zdlouhavou záležitost, která se projeví teprve v delším časovém horizontu. A když tedy chce podnikatel na internetu získat větší počet zákazníků, musí vsadit kromě SEO i na další formy pomoci.
Co se týká podpory, jež je tu rychlá a spolehlivě zabírající, vyplatí se často vsadit i na PPC reklamu. Tu si prostě stačí zaplatit a úspěch se rázem dostaví. A na rozdíl od jiných reklam je tu oslovení internetové veřejnosti jisté. Protože se PPC reklama umísťuje právě na ideálních předních místech v internetových vyhledávačích. Jenže rychlost a spolehlivost je tu samozřejmě provázena i nedostatkem, jímž je cena. Čím žádanější klíčová slova jsou totiž v této reklamě využívána, čím větší je v některé oblasti konkurence, tím je proklik dražší. A proto je třeba vždy zvažovat, jaké parametry této reklamy použít a na jaká klíčová slova vsadit. Jinak by se podnikatel nedoplatil, a byť by pak návštěvnost získal, nemuselo by to být rentabilní.
Ale když se SEO a PPC zkombinují, má podnikatel skutečně reálnou šanci na síti uspět.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.