Každý, kdo chce mít dobře použitelný podnikatelský web, potřebuje i záležitost zvanou interní odkazy. Bez těch by se webu v žádném případě nedařilo, protože by tu byla notně komplikovaná orientace a tím pádem jak horší hodnocení ze strany internetových vyhledávačů, tak i míra předčasného opuštění ze strany potenciálních zákazníků.
Ale vytváření interních odkazů rozhodně neznamená, že si na své internetové stránky naukládáme nějaké ty odkazy bez ladu a skladu, jak nám to zrovna připadne zajímavé. Interní prolinkování funguje, ale jen když se dodrží zásadní pravidla. A která to jsou?
V navigačním menu webu by se měly objevovat jen ty nejdůležitější odkazy, tedy odkazy na klíčové kategorie či produkty. To pomáhá vyhledávačům i návštěvníkům lépe se na daném webu orientovat. Ovšem zde by se měly nalézat skutečně jen ty nejdůležitější odkazy, jichž by nemělo být v žádném případě mnoho.
Propojit by se tu ale neměly jenom nabídky kategorií s nabídkami konkrétních produktů. Také by se měly horizontálně propojit obdobné konkrétní produkty, respektive produkty s doplňky, je se k nim také nabízejí.
Žádoucí je propojit i stránky s jednotlivými nabídkami se stránkami na blogu, existuje-li tento a jsou-li na tomto uveřejněny doplňující informace k dané konkrétní nabídce.
A rozhodně je žádoucí používat jako odkaz vhodný relevantní text (anchor text).
Vytvořit si interní odkazy ale nestačí. Nebo nemusí stačit. Také je potřeba tyto kontrolovat a prověřovat, tedy provádět přinejmenším jednou až dvakrát ročně jejich audit. To aby měla nejdůležitější stránka nejvíce interních odkazů, aby byly všechny takové odkazy funkční a neodkazovalo se tu například na něco, co už v současnosti není v nabídce, nebo na internetové stránky, jež už nejsou důležité. A aby tu naopak byly odkazy na všechno, co stále ještě relevantní je. Při čemž je užitečným pomocníkem například Google Search Console.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.