Jak na interní odkazy?

Ohodnoťte post

Každý, kdo chce mít dobře použitelný podnikatelský web, potřebuje i záležitost zvanou interní odkazy. Bez těch by se webu v žádném případě nedařilo, protože by tu byla notně komplikovaná orientace a tím pádem jak horší hodnocení ze strany internetových vyhledávačů, tak i míra předčasného opuštění ze strany potenciálních zákazníků.

Ale vytváření interních odkazů rozhodně neznamená, že si na své internetové stránky naukládáme nějaké ty odkazy bez ladu a skladu, jak nám to zrovna připadne zajímavé. Interní prolinkování funguje, ale jen když se dodrží zásadní pravidla. A která to jsou?

V navigačním menu webu by se měly objevovat jen ty nejdůležitější odkazy, tedy odkazy na klíčové kategorie či produkty. To pomáhá vyhledávačům i návštěvníkům lépe se na daném webu orientovat. Ovšem zde by se měly nalézat skutečně jen ty nejdůležitější odkazy, jichž by nemělo být v žádném případě mnoho.

Propojit by se tu ale neměly jenom nabídky kategorií s nabídkami konkrétních produktů. Také by se měly horizontálně propojit obdobné konkrétní produkty, respektive produkty s doplňky, je se k nim také nabízejí.

Žádoucí je propojit i stránky s jednotlivými nabídkami se stránkami na blogu, existuje-li tento a jsou-li na tomto uveřejněny doplňující informace k dané konkrétní nabídce.

A rozhodně je žádoucí používat jako odkaz vhodný relevantní text (anchor text).

Vytvořit si interní odkazy ale nestačí. Nebo nemusí stačit. Také je potřeba tyto kontrolovat a prověřovat, tedy provádět přinejmenším jednou až dvakrát ročně jejich audit. To aby měla nejdůležitější stránka nejvíce interních odkazů, aby byly všechny takové odkazy funkční a neodkazovalo se tu například na něco, co už v současnosti není v nabídce, nebo na internetové stránky, jež už nejsou důležité. A aby tu naopak byly odkazy na všechno, co stále ještě relevantní je. Při čemž je užitečným pomocníkem například Google Search Console.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol