Zřejmě tím nejjednodušším způsobem, jak zajistit nějakému webu dostatečně početnou návštěvnost, je linkbuilding. Tedy vytváření zpětných odkazů, které umístěny na cizích webech čekají na to, až se jimi někdo nechá inspirovat, klikne na ně a ocitne se právě zde, na webu, který je takovými zpětnými odkazy propagován.
Ovšem – jak zaznělo – musí být takové odkazy dostatečně funkční. Není možné, aby někde vyvěšené čekaly třeba i celou věčnost na to, zda si jich vůbec někdy někdo všimne a klikne na ně. A proto je tvorba takových zpětných odkazů docela věda a žádá si kvalifikovaný a zodpovědný přístup, aby se nakonec dostavil žádoucí efekt.
Není odkaz jako odkaz, a také místa, na která tento může být umístěn, nejsou stejně ideální. A proto je záhodno přistupovat k této záležitosti maximálně efektivně.
A co to obnáší? Především skutečnost, že není linkbuilding něčím, co se zvládne jednorázově a následně už to funguje napořád. Je třeba věnovat se tomuto průběžně a dlouhodobě, aby se rozvíjela autorita propagovaného webu postupně, a ne jenom nárazově.
A jak se takové zpětné odkazy získávají? Pokud se nechce někdo věnovat jenom chaotickému umísťování odkazů kamkoliv, kam to jenom jde, což nepřináší žádoucí výsledky, a navíc to je internetovými vyhledávači někdy i sankcionováno, měl by využít místa, kde takové zpětné odkazy fungují. Což mohou být nejrůznější katalogy, hostování na blozích, broken links, ego baiting, účastnění se diskusí nebo podíl na tvorbě Wikipedie. Přičemž je nasnadě, že se nemusíme vnucovat do každého z dostupných katalogů, ale měli bychom si vybírat ty nejrelevantnější, u blogů bychom si měli vybírat ty, které nenabízejí spolupráci jen tak kdekomu na potkání a zpětné odkazy tak na nich nemají zase až tak velkou váhu, a ani jinde bychom neměli jít vždy jen tou nejsnadnější cestou, již vyhledávače neocení.
Dokonalé zpětné odkazy si je třeba zasloužit. A kdo si je zaslouží, ten z nich může profitovat.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.