Jak na návštěvnost e-shopů?

Ohodnoťte post

Internetoví obchodníci, kteří se potýkají s nežádoucně nízkou návštěvností svých webů, se potýkají i s nedostatkem příjmů. A i kdyby se nějaký ten nezájem ještě snést dal, nedostatečné příjmy už v žádném případě akceptovat nelze. To by byla brána vedoucí do pekel.

Není tedy divu, že každý z internetových obchodníků po co nejvyšší návštěvnosti svého internetového obchodu prahne. A že snad nikdy nemá dost. Jenže co si počít, když tato sama nevznikne? Co dělat, když je web žádoucími návštěvníky a potenciálními zákazníky míjen?

V takové situaci tomu musí dotyčný podnikatel napomoci. A řešení k potěše někoho takového existuje. A jak se mu může říkat? Třeba

A jaké z těchto řešení by bylo nejlepší využít? Vzhledem k tomu, že prospívají všechna, samozřejmě jejich kombinaci a nejlépe všechna. Ovšem to chce vědět, jak na to. Protože každá z těchto možností oslovuje specificky určitou část internetové veřejnosti.

Co se pak týká optimalizace pro internetové vyhledávače, musíme si přiznat, že u té je nezbytné sázet na její vysokou úroveň, na kvalitu. Protože jde v jejím případě o to, aby se e-shop dostal mezi nabídkami internetových vyhledávačů na ty nejpřednější příčky, a tady je konkurence příliš silná. A porazit v tom zavedené a velké e-shopy není rozhodně snadné.

Když tedy chce internetový obchodník uspět, potřebuje mít na svém webu výrazně dokonalejší obsah než konkurence. A chce to tak určitě mít dokonalé a unikátní popisy produktů, kvalitní obrázky, ale také web, který se rychle načítá a je kompatibilní nejen s počítači, ale i s mobilními zařízeními, jež jsou návštěvníky internetu využívána stále častěji. Což si žádá čas a schopnosti. Ale na druhou stranu se to v delším časovém horizontu určitě vyplácí.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol