Jak na obsahový marketing?

5/5 - (6 votes)

Co se týká obsahového marketingu, musí se to s ním umět, má-li přinášet zisky a další pozitiva. A kdo tímto uměním vládne, ten má vždy výhodu ve srovnání s konkurencí, ten vždy spíše uspěje.

A jak že takový schopný podnikatel vyzrává na obsahový marketing alias content marketing? V letošním roce prý bude rozhodující následující pětice ohledů.

  1. Zaručeně bude i nadále pokračovat posun content marketingu směrem od kvantity ke kvalitě. Už dávno totiž není rozhodující ani tak kvantita, jako spíše kvalita, a jen na vysoké kvalitě závisí, dokážeme-li si zájem nejen získat, ale také udržet v dlouhodobějším časovém horizontu. Což si dnes už uvědomují i menší a středně velké podniky.
  2. Stále více bude třeba sázet na nové instrumenty. Kdo chvíli stál, už stojí jak známo opodál. Významnými počiny obsahového marketingu se tak kromě Facebooku, blogů a newsletterů budou stávat stále více i další nástroje a komunikační kanály, jako jsou kupříkladu videa. Videem lze daleko intenzivněji získat pozornost publika, a proto budou hrát stále větší úlohu třeba vlogy z firem, webináře, recenze produktů, uživatelské návody, tipy a triky a podobně. Taková videa lze umístit na nejednu platformu a tím docílit daleko větší návštěvnosti a sledovanosti.
  3. Sázet se bude zřejmě víc a více i na takzvaný dočasný obsah. Kupříkladu příběhy zveřejněné krátkodobě na Instagramu, Snapchatu nebo Facebooku a poté opět odstraněné totiž působí na sítích důvěryhodně, autenticky a exkluzivně a lze jimi tudíž vzbudit zájem.
  4. Postupně poroste i zájem chatboxů, tedy marketingu využívajícího služeb robotů. Jde o vcelku jednoduchou, levnou a efektivní formu, která návštěvníkům pomáhá a na rozdíl od dřívějška je neobtěžuje.
  5. A význam budou zaručeně mít i mikroinfluenceři, tedy lidé, mající svůj okruh sledujících. Nemusí přitom jít o nikoho významného, daleko spíše zapůsobí někdo méně známý, propagující dosud pouze omezenou nabídku. Někdo takový vyjde totiž levněji a zároveň působí důvěryhodněji.

Tyto formy by měly v letošním roce významněji ovlivňovat content marketing. A nemělo by se na ně tedy rozhodně zapomínat.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
5/5 - (6 votes)
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol