Pokud se má dosáhnout s webem na internetu dost velkých úspěchů, neobejde se to obvykle bez optimalizace pro internetové vyhledávače. Protože ta dokáže (třeba i v kombinaci s reklamou) zajistit webu žádoucně velkou návštěvnost, takovou, jaké by se automaticky s velkou pravděpodobností nikdy nedosáhlo.
Ovšem taková optimalizace funguje nejenom proto, že dokáže zdokonalit web a zajistit mu různými činnostmi lepší pozice v internetových vyhledávačích, ale také proto, že ne všichni majitelé webů tyto optimalizují. Takže se dá získat výhoda ve srovnání s těmi neoptimalizujícími.
A proč někteří provozovatelé své internetové prezentace neoptimalizují, když je SEO nesporný pomocník na cestě vzhůru, k vyšší návštěvnosti, a tedy i většímu využití webů? Z docela banálního důvodu. Když se u optimalizace vsadí na profesionální pomoc, vyjde to docela draho, a když někdo optimalizuje sám, musí tomu věnovat přinejmenším moře času a energie.
Profesionální pomoc se SEO se rozhodně nepořídí za několik tisícovek. Spíše to může jít u větších webů do statisíců. Ačkoliv jsou tu ceny rozmanité a jde tedy o ‚střílení od boku‘. A tak je docela běžné, že si majitelé webů dělají některé ty s optimalizací související činnosti sami. Sami si sem píší texty s informacemi a radami, v nichž se vyznají, případně se sami inspirují někde na internetu o tom, co by ještě mohlo být v jejich silách, a pak to zkoušejí realizovat. Amatérsky se tu tak dá pokoušet třeba i o analýzu klíčových slov.
Ale jsou tu i záležitosti, u nichž se to bez odborné pomoci neobejde. V případě záležitostí jako PPC reklama, linkbuilding, e-mail marketing, grafika či využití sociální sítě, ale často i copywriting, je třeba vsadit raději na profesionály. Protože tady amatér nikdy nedosáhne takových výsledků jako SEO konzultant, SEO specialista nebo specializovaná agentura. Ovšem při ceně jejich služeb je záhodno vsadit na ně teprve tehdy, když je návratnost investice do nich jistá.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.