Jak na PPC kampaň?

5/5 - (6 votes)

Žádná z reklam, ani ta PPC, neboli založená na platbách za kliknutí na reklamní inzerát, sama o sobě nezaručuje, že bude fungovat tak, jak má, tedy že osloví a ovlivní ty, na něž je prioritně zaměřená.

Aby to fingovalo, je třeba vytvořit ideální strukturu PPC kampaní, tedy dát náležitou strukturu tomu kterému PPC účtu. Protože tato účet zpřehledňuje a zároveň i zvyšuje výkon dotyčných reklam. V případě struktury účtu jsou tu přitom míněny kampaně, reklamní sestavy, klíčová slova a rovněž samotná reklama. A celý reklamní rozpočet se tu dělí na různé kampaně, jejichž počet se liší podle nejednoho kritéria.

Taková struktura je vlastně páteří účtu, a je-li tato kvalitní, zlepšuje i další důležité části, výkon nevyjímaje. Ovšem ne každá struktura je stejně kvalitní a to se projevuje na účinnosti reklamy. A proto by mělo být běžné dodržování jistých pravidel.

Aby bylo dosaženo co nejlepších výsledků, je třeba mít na zřeteli následující:

Správná struktura PPC kampaně pomáhá předcházet potížím třeba v následujících oblastech:

Segmentování klíčových slov do úzce tematických skupin umožňuje kontrolu toku peněz a vyšší financování nejfunkčnějších klíčových slov na úkor těch opačných a zefektivnění kampaně, skóre kvality pak rozhoduje o zobrazování a platbách za prokliknutí. A seskupování klíčových slov do úzce zaměřených témat pomáhá napsat vysoce relevantní reklamy.

Shromažďování klíčových slov, po jejichž zadání se má reklama objevovat, pak nezbytně závisí na znalosti eventuálních zákazníků a povědomí o tom, co by tito při hledání nejspíše zadávali. Vyplácí se tak často nástroje pro plánování klíčových slov, jež jsou k dispozici v Google Ads i Sklik a na nichž lze zjistit frekvenci vyhledávání toho kterého klíčového slova a průměrnou cenu za kliknutí. Díky tomu lze kampaň i výrazně zefektivnit. Tato klíčová slova je záhodno zařadit do tematicky zaměřených skupin slov, což usnadňuje měření výkonu, tvorbu velice úzce zaměřených reklam, odhalování problémů a úpravy.

Významně pomáhá i používání vylučujících klíčových slov, jež brání zobrazování reklamy při použití těchto slov. Aby bylo jisté, že platby probíhají pouze za kliknutí mající smysl.

Taková organizace a strukturování PPC kampaní nejsou tedy jednoduchou záležitostí, zabírající jenom chvilku. Má to své nároky. Ale určitě se to v dlouhodobém horizontu vyplatí.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
5/5 - (6 votes)
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol