Když se chce někdo propagovat na internetu s cílem prosadit se tam dejme tomu se svým podnikáním, ale klidně i s jakoukoliv jinou nabídkou nebo aktivitou, může tak činit více způsoby. Může si dejme tomu platit reklamu, která může mít nejrůznější podobu, může rozesílat newslettery nebo se postarat, aby se o něm veřejnost dozvěděla dejme tomu z PR článků.
Takové PR články, tedy články orientované na propagaci někoho nebo něčeho, mohou dobře posloužit, a proto je není záhodno nechávat stranou. A zatímco si je někteří z nás nechávají napsat od profesionálních copywriterů nebo někoho, komu důvěřují a na koho se spoléhají, jiní se mohou do podobné literární tvorby pustit třeba i sami.
Na psaní PR článků totiž zdánlivě vůbec nic není. To se sedne k počítači, napíše se to podstatné, a pak už stačí to jenom publikovat.
Jenže všichni lidé se zkušenostmi vám potvrdí, že ono to ve skutečnosti vůbec tak prosté není. Text totiž určitě dokáže sepsat většina z nás gramotných lidí, ale aby byl tento kvalitní, na to už se u mnohých z nás moc spoléhat nedá, a pravděpodobnost, že bude podobný text i náležitě propagovat, je ještě menší.
A tak by to určitě chtělo znát návod, jak na to. Aby si ho člověk přečetl a věděl, co a jak dělat, aby v rámci možností uspěl. A protože to může být teoreticky i hodně náročná záležitost, řekněme si tu aspoň to nejzásadnější.
Především musí být PR články nějak přínosné, pohodlné ke čtení, nevtíravě propagující to, co jimi má být propagováno, navazující vztahy s veřejností a přivádějící návštěvníky, a tedy i optimalizované pro vyhledávače. Mělo by se tu tedy psát o něčem mimořádném, nesporně za zmínku stojícím, o pozitivech, jež takovou nabídku provázejí a jež se vyplácí veřejnosti zaznamenat a využít. A podobně. Aby to zaujalo a aby to přivedlo nové návštěvníky na propagovaný web, oč tu jde obvykle především.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.